  • 1. Data: 2010-06-20 08:30:36
    Temat: Przychodzi Charlie
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Przychodzi Charlie do psychiatry i mówi:
    - Panie doktorze wczoraj nie napisałem ani jednego posta na grupę.
    - No brawo Charlie wreszcie robisz postępy, jak tego dokonałeś?
    - Byłem zajęty bo próbowałem cały dzień złamać ciszę wyborczą siekierą.

    Buhahahahahahaaha

  • 2. Data: 2010-06-20 18:40:15
    Temat: Re: Przychodzi Charlie
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    kigam pisze:
> [...]
    > - No brawo Charlie wreszcie robisz postępy, jak tego dokonałeś?
    > - Byłem zajęty bo próbowałem cały dzień złamać ciszę wyborczą siekierą.

    Masz poczucie humoru inteligentne, jak nasz przyszły prezydent Komorowski.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-20 19:31:47
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Masz poczucie humoru inteligentne, jak nasz przyszły prezydent Komorowski.
    > J.

    Mój kandydat czwarty. (Póki co w sondażach, więc czekam ...).

    Nie byłbym taki pewny wygranej Komorowskiego.
    Czas pokaże.

    RM.

  • 4. Data: 2010-06-20 19:32:35
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mój kandydat czwarty. (Póki co w sondażach, więc czekam ...).
    > Nie byłbym taki pewny wygranej Komorowskiego.

    Zapomniałem dodać, że przed nami festiwal wazeliniarstwa w stronę lewicy.

    RM.