  • 11. Data: 2004-09-02 07:50:34
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marek Grobelski wrote:

    > O takich wlasnie pisalem. Jednak GideoN stwierdzil, ze nigdy nie wygasla mu
    > blokada przed uplywem 7 dni wiec przedstawilem jak to wyglada u mnie ;)

    rece opadaja, skoro pisze w watku o blokadach na niewykonane transakcje
    to o jakie moze mi chodzic o wszystkie??

    praktyka z cofnieciem blokad za NIEWYKONANE transakcje po 7 dniach.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 12. Data: 2004-09-02 07:51:55
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    > *Zaksięgowali* ci nieudaną wypłatę z bankomatu ?????

    Akurat ten watek dotyczyl ksiegowania udanych wyplat i czasu po jakim
    wygasała blokada.

  • 13. Data: 2004-09-02 07:53:46
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marek Grobelski wrote:

    > Akurat ten watek dotyczyl ksiegowania udanych wyplat i czasu po jakim
    > wygasała blokada.

    a w ktorym momecie ten watek dotyczyl udanych wyplat??

    napisales : " IMHO jednak takie
    rzeczy nie powinny sie zdarzac w ogole. Bo co jesli komus zabrano z
    dostepnych srodkow kwoty rzedu xxx zl lub nawet xxxx zl? Pozostaje jedynie
    czekac na wygasniecie blokady, (teoria 7 dni, praktyka 3-4) ale fizycznie
    pieniadze nie sa dostepne, co moze prowadzic do klopotliwych sytuacji."

    i to dotyczy niby udanej wyplaty? taaaaaaa

  • 14. Data: 2004-09-02 07:54:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marek Grobelski said the following on 2004-09-02 09:51:

    > Akurat ten watek dotyczyl ksiegowania udanych wyplat i czasu po jakim
    > wygasała blokada.

    Na pewno?
    Cyt.
    "
    Zapragnalem sobie dzis wyplacic troche PLNow z bankomatu. Pierwsza proba:
    przepraszamy, operacja nie moze zostac zrealizowana. Druga próba (z inna
    kwota) to samo, trzecia takze. [...]"

    KJ

  • 15. Data: 2004-09-02 07:55:43
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marek Grobelski wrote:

    > Akurat ten watek dotyczyl ksiegowania udanych wyplat i czasu po jakim
    > wygasała blokada.

    w ktorym miejscu ten watek dotyczy udanej wyplaty ??? taaaaaaaaa

  • 16. Data: 2004-09-02 07:59:01
    Od: "Andrzej W" <...@w...pl>

    > no i wlasnie chodzi o to ze szybciej bo po 7 dniach ci zdejma sami
    > blokade niz ta reklamacje rozpatrza. Wiem ze to glupie, natomiast
    > zauwazylem iz takie blokady wystepuja wlasnie tylko po wybieraniu
    > gotowki z bankomatow PKO BP czyli tych bezprowizyjnych.
    >

    > --
    > GideoN

    Ok wiem o tym ale mialem nadzieje ze skoro razem z konsultantem doszlismy do
    prawdy ze blokady powstaly w czasie awarii kiedy nie mialem fizycznie
    mozliwosci wyplaty w zadnym bankomacie to sprawa jest jasna i ze zostanie to
    zalatwione od reki, a nie w normalnym 30 czy 7 dniowym trybie.

    PS
    faktycznie blokady zalozone sa na proby wyplat z bankomatow PKOBP z prowizja
    za wyplate z bankomatow obcych

    AndrzejW

  • 17. Data: 2004-09-02 08:04:23
    Od: "Pawel" <n...@n...pl>

    Taka konserwacja systemu wykonana w srode o godzinie 15 to sie poprostu
    awaria nazywa

    i niech sie nie kompromituja nazywajac to konserwacja - bo to by swiadczylo
    o nich calkiem zle - jesliby planowo robili konsrewacje w takim dniu o
    takiej porze

  • 18. Data: 2004-09-02 08:06:53
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Andrzej W wrote:

> [...]
    > mozliwosci wyplaty w zadnym bankomacie to sprawa jest jasna i ze zostanie to
    > zalatwione od reki, a nie w normalnym 30 czy 7 dniowym trybie.

    no doszliscie, natomiast konsultant nie ma mozliwosci zciagnac ci tej
    blokady ot tak sobie. Musisz zareklamowac a to trwa do 30 dni i kolko
    sie zamyka.

    > PS
    > faktycznie blokady zalozone sa na proby wyplat z bankomatow PKOBP z prowizja
    > za wyplate z bankomatow obcych

    nie do konca zrozumialem...zalozylo ci blokade jakiejs kwoty + prowizje
    przy wyplacie z bankomatu PKO BP ?? Mi raczej chodzilo o to, iz proba
    dokonania wyplaty z bankomatu obcego nie konczy sie blokada srodkow na
    rachunku. blokada koncza sie tylko proby wyplat z bankomatow PKO BP.

  • 19. Data: 2004-09-02 08:12:37
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    > w ktorym miejscu ten watek dotyczy udanej wyplaty ??? taaaaaaaaa

    Uhu... widze, ze dalej sie nie rozumiemy.
    GideoN we wczesniejszym poscie stwierdzil, ze zarowno w teorii jak i
    praktyce Inteligo sciaga blokady po uplywie 7 dni. Przepisalem daty
    ksiegowania *udanych* transakcji, aby pokazac, ze jednak u mnie teoria nie
    zawsze pokyrwa sie z praktyka i zazwyczaj blokady sa sciagane wczesniej.
    Oczywiscie dotyczy to ksiegowania *udanych* wyplat. To tyle z mojej strony,
    bo nie potrafie tego inaczej wyjasnic :P

    ps. spoko, no offence ;)

    --
    MG

  • 20. Data: 2004-09-02 08:18:59
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marek Grobelski said the following on 2004-09-02 10:12:

    > Uhu... widze, ze dalej sie nie rozumiemy.
    > GideoN we wczesniejszym poscie stwierdzil, ze zarowno w teorii jak i
    > praktyce Inteligo sciaga blokady po uplywie 7 dni. Przepisalem daty
    [...]
    Ale dobrze jest czytać cały wątek; z kontekstu byś wtedy wiedział, że
    chodiz o nieudane blokady. Bo inaczej to jeszcz długo będziemy
    dyskutowac podając jako przykłady czasy blokad w bankach w Burkina Faso
    i tez "udowadniając", że one nie trwają 7 dni.

    KJ