  • 21. Data: 2009-11-19 08:08:44
    Temat: Re: Omijac ten bank szerokim lukiem
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:395f.000002a2.4b047642@newsgate.onet.pl

    > Dlaczego EB stosuje takie metody zamiast metod stosowanych w innych
    bankach?

    Wyznacza nowe "trendy" w polskiej bankowości?

  • 22. Data: 2009-11-19 08:37:45
    Temat: Re: eurobankowa windykacja
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Lis, 04:54, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > pierdzielisz jak potłuczony.

    Uważam, że wniosłeś na tyle dużo merytorycznych zdań do tej dyskusji,
    że można spokojnie spuścić Cię w kiblu.

  • 23. Data: 2009-11-19 08:46:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:33:38 +0100, g...@o...pl napisał(a):

    > Dlaczego EB stosuje takie metody zamiast metod stosowanych w innych bankach?

    Bo pewnie ma dużo luźniejsze procedury sprawdzania zdolności kredytowej.
    Postawili na ostrą i szybką windykację i widać jakoś im się to sprawdza.
    Patrząc po różnych forach (a i tu też sie zdarza) to wygląda, że w
    Eurobanku dostają kredyty ludzie którym w innych bankach by odmówiono.
    A że windykatorzy przeginają to inna kwestia.

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-11-19 09:13:10
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Lis, 00:48, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > W jakim sensie?

    Ja pożyczam bankowi, bank kredytobiorcom, kredytobiorcy nie spłacają,
    bank upada, ja czekam na syndyka, aż łaskawie mi odda po x czasu
    (strata), zakładając, że BFG nie będzie iluzją (czego nie sugeruję).

    > Taaaak, nie ma na raty a ma na dlugotrwala walke przed sądem z duuuzym
    > przeciwnikiem. Jasne jasne.

    Składa zawiadomienie do prokuratury, jeśli ma rację, cały proces nic
    go nie kosztuje, poza czasem, którego ma nadmiar skoro ma czas chodzić
    do TVNu.

    > A to to akurat prawda, ale (nie czytalem tamtego tekstu, chociaz
    > domyslam sie o co chodzi) to nie usprawiedliwa kryminalu w wykonaniu
    > banku.

    Było ostro, czy kryminalnie? Na razie zarzutów i wyroku brak, więc
    domniemywam, że Pan się poczuł obrażony tym, że ktoś chce odzyskać
    swoje pieniądze. W ryj nie dostał, nic w sumie się nie stało, trochę
    mu nawsadzali przez telefon, żeby zmobilizować.

    > No jasne, bo w placowce to typowo sami geniusze pracuja, i tylko
    > trywialne problemy sa dla nich nie do przejscia - te skomplikowane juz
    > nie.

    No to dostałby jasną odpowiedź - nie umiem Panu pomóc - ma Pan płacić
    tak jak w umowie, którą w pełni poczytalności Pan podpisał.

    > Wroc do rzeczywistosci.

    Czuję się jak najbardziej real.

    > Jakbys napisal ze ma sie umowic na spotkanie z dyrektorem oddzialu (czy
    > kims podobnym), to mooooze bym byl w stanie w to uwierzyc. Nie mowie ze
    > akurat w pozytywny wynik takiej rozmowy.

    Bo nie musi, ale to lepsze niż telewizja. To nie zmienia nic w tym, że
    płacić musi. Mógł nie pożyczać, na razie do tego nie zmuszają siłą,
    widocznie potrzebował i pomylił kasę zapomogową czy inne zusy z
    bankiem.

  • 25. Data: 2009-11-19 10:38:15
    Od: g...@o...pl

    > przestancie sie obrzucac miesiem. ten bank to dno i kazdy to wie.

    6% netto przez parę miesięcy to dno? To była jedna z najlepszych ofert na rynku.
    Teraz też nie jest źle.

  • 26. Data: 2009-11-19 10:39:01
    Temat: Re: Przyjdziesz, przyjdziesz bo zarobisz na tym 1 grosz.
    Od: g...@o...pl

    Ty nie, inni tak.

  • 27. Data: 2009-11-19 11:18:08
    Temat: Re: [prasowka] eurobankowa windykacja
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Pawel" <r...@1...0.0.1> wrote in message
    > http://www.tvn24.pl/-1,1629300,0,1,wstyd-i-hanba-ban
    ku-czy-
    > dluznika,wiadomosc.html

    Obaj sa siebie warci. Klient wprost oswiadcza, ze wzial kase, 'zeby przez
    moment zyc jak czlowiek', a bank zachowuje sie zupelnie nieprofesjonalnie.
    Poza tym w materiale dzwiekowym dosc wyraznie slychac klienta rzucajacego
    kurwami, a to predko podnosi cisnienie rozmowy.

  • 28. Data: 2009-11-19 11:33:59
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Paweł pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1629300,0,1,wstyd-i-hanba-ban
    ku-czy-
    > dluznika,wiadomosc.html

    Tak bez emocji to ten windykator nie jest mistrzem perswazji :)

    Dłużnik na głupiego nie wygląda. Wysłał pismo do banku, wpłaca jakieś
    drobne kwoty żeby nie wyglądało, że się złośliwie uchyla. Metoda z
    wyzwiskami nie działa, trzeba było spróbować innego podejścia.

    Można go było nastraszyć na wiele sposobów, bank potrafi obrzydzić życie
    dużo bardziej niż obrzucanie wyzwiskami. Tym bardziej, że klient wygląda
    na takiego do którego taka informacja może dotrzeć.

    Brawo dla windykatorów za to, że zamiast zmusić dłużnika do kombinowania
    ja zdobyć pieniądze na spłaty, zmusili go kombinowania jak się na nich
    odegrać i zaszkodzić bankowi. Co mu się udało :)

    Sebastian

  • 29. Data: 2009-11-19 12:33:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 20:52:51 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Może bank mu zasugerował sprzedaż czegoś (np. samochodu), facet nie
    > chciał i się zaczęło ...

    Na nowy dobry telefon go stać, więc jest taka szansa.

    --
    marcin

  • 30. Data: 2009-11-19 12:39:56
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Pawel <r...@1...0.0.1> popelnil(a):

    > http://www.tvn24.pl/-1,1629300,0,1,wstyd-i-hanba-ban
    ku-czy-
    > dluznika,wiadomosc.html

    http://www.tvn24.pl/12690,1628114,0,1,bank-straszy-k
    lienta-najsmutniejszym-bozym-narodzeniem,wiadomosc.h
    tml

    Tak na marginesie: Windykatorzy rzucajac glupie teksty pod adresem rodziny
    dluznka zapominaja o jednym: "Matka jest gotowa umrzec za swoje dziecko,
    ojciec za
    swoje dziecko jest gotowy zabic"

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org