  • 1. Data: 2005-10-11 10:13:32
    Temat: Przyjecie platnosci karta w USD
    Od: "Trix" <t...@o...pl>

    Za pomoca jakiego serwisu w polsce poza payu/allpay mozna przyjac platnosc karta
    kredytowa w USD ?

  • 2. Data: 2005-10-11 10:23:11
    Temat: Re: Przyjecie platnosci karta w USD
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Trix wrote:
    > Za pomoca jakiego serwisu w polsce poza payu/allpay mozna przyjac
    > platnosc karta kredytowa w USD ?

    No w USD to ty raczej nie odbierzesz. Zostanie to przeliczone na PLNy

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-11 11:04:41
    Od: "Trix" <t...@o...pl>

    > No w USD to ty raczej nie odbierzesz. Zostanie to przeliczone na PLNy

    Tak, wiem. Chodzi mi o to aby placacy mogl zaplacic w USD. ja moge odebrac w PLN.

  • 4. Data: 2005-10-11 11:05:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Trix wrote:
    > Tak, wiem. Chodzi mi o to aby placacy mogl zaplacic w USD. ja moge
    > odebrac w PLN.

    Karta, to karta. Bedzie sie odbywalo tak samo - jakbys ty ze swoja polska
    karta pojechal do Niemiec i tam zaplacil. To bank przeliczy z USD na PLN -
    klient nawet tego nie zauwazy

  • 5. Data: 2005-10-11 12:27:07
    Od: maho <m...@p...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Karta, to karta. Bedzie sie odbywalo tak samo - jakbys ty ze swoja
    > polska karta pojechal do Niemiec i tam zaplacil. To bank przeliczy z USD
    > na PLN - klient nawet tego nie zauwazy

    A nie będzie przypadkiem tak, że Polcard czy co tam przyjmujące
    płatność, przeliczy kwotę USD na PLN, i w tej walucie obciąży kartę, a
    bank posiadacza karty przeliczy to spowrotem na USD, przez co kwota może
    się nieznacznie różnić?

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-10-11 12:35:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    maho wrote:
> [...]
    > płatność, przeliczy kwotę USD na PLN, i w tej walucie obciąży kartę, a
    > bank posiadacza karty przeliczy to spowrotem na USD, przez co kwota

    Klient widzi: usluga 100 zl
    Klient placi swoja karta i potem patrzy na rozliczeniu na ile go skasowano.
    Jesli klient zna koszty swojego banku to sobie moze obliczyc mniej wiecej na
    ile go policza:
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

  • 7. Data: 2005-10-12 15:28:39
    Od: Kamil <-...@c...org>

    Trix napisał(a):
    > Za pomoca jakiego serwisu w polsce poza payu/allpay mozna przyjac platnosc karta
    > kredytowa w USD ?

    MoneyBookers

    http://www.moneybookers.com

    --