  • 11. Data: 2005-12-09 13:19:49
    Temat: Re: Przyjmowanie płatności kartą na WWW
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    H.wP. <h...@h...com> wrote:
> [...]
    > strony sklepu. Jest łatwy generator kodu html do umieszczenia przez
    > sklep na stronie. Jak zauważyłem to więcej niż 50% dużych sklepów i
    > tak wymaga założenia konta i logowania dla zakupów w ich sklepie. Sam
    > stosuję PayU dla bardzo małej sprzedaży ze względu na zupełny brak
    > komplikacji jaki jest w większych systemach jak allpay przy potrzebie
    > posiadania oprogramowania sklepu który następnie należy podłączyć do
    > systemu płatności i znać się na tym wszystkim i jeszcze często trzeba
    > dodatkowo podpisywać umowę z sytemem i płacić stałe opłaty.

    E tam trzeba :) Mozesz i bez poidlaczania spokojnie i oplat.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 12. Data: 2005-12-09 14:53:34
    Od: "plitfyg" <g...@g...pl>

    Witam,

    Sa jeszcze platnosci.pl. Nie ma zadnych oplat stalych, pobieraja tylko
    prowizje (2,5 lub 3 % - nie pamietam dokladnie). Akceptuja i vise i
    mastercard i sporo innych. Jakby co sam ich zapytaj.

    Pozdrawiam,

    plitfyg

    ----
    Dawne przyrzady astronomiczne i nawigacyjne
    www.antiquus.pl

  • 13. Data: 2005-12-09 15:20:15
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > prowizje (2,5 lub 3 % - nie pamietam dokladnie). Akceptuja i vise i
    > mastercard i sporo innych. Jakby co sam ich zapytaj.

    2,9 + stala oplata - przy mniejszych kwotach kompletnie nieoplacalne

    Pozdr.,
    Piotr

  • 14. Data: 2005-12-10 01:39:27
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    plusz napisał(a):
    > zobacz ofertę http://plusz.pl/moneybookers/

    czyli http://www.moneybookers.com/app/?rid=1717505
    ^^^^^^^^^^^
    podstepny plusz :) i nie w temacie jakby.

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

  • 15. Data: 2005-12-11 18:07:04
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 9 Dec 2005 12:33:54 +0100 "Grzegorz Niedzwiecki"
    <n...@a...sggw.waw.pl> wrote:

    > Jakie firmy świadczą obsługę płatności przez WWW?
    > Chyba http://www.eservice.com.pl i http://www.polcard.pl/ ?
    > Jakie wymogi techniczne? Ile to kosztuje?

    polcard znam, więc się tylko do nich odniosę:
    -3.9% prowizji za płatność to cała kasa dla polcardu.
    -potrzebujesz też podpisany certyfikat (np certum)
    to jest OIDP max koszt ok 200$ rocznie
    -integracja z twoim serwisem, jak zrobisz sam to masz za free :-)
    polcard daje do wyboru interfejs www dla programów (komunikacja sklep-polcard)
    oraz interfejs www dla użytkowników (kupujący-polcard)