  • 1. Data: 2010-05-24 07:18:34
    Temat: Przypomienie.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Przypominam "eliotowską" prognozę kolegi Lema z 23.01.2010....

    > Czyli gdzieś tak na 20 maja poziom gdzieś tak 1900 ?.

    .... w której to wieszczono znaczne spadki, podczas gdy w
    rzeczywistości znaleźliśmy się mniej więcej na tym samym poziomie co
    23 stycznia 2010.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-27 15:33:48
    Temat: Re: Przypomienie.
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    >
    > .... w której to wieszczono znaczne spadki, podczas gdy w
    > rzeczywistości znaleźliśmy się mniej więcej na tym samym poziomie co

    O proszę a tu kolega Lem "jest za a nawet przeciw" jednocześnie -
    "wróży" wzrosty i spadki w tym samym czasie.

    http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2777.html#
    p16859

    "[...]
    Ja od ponad roku pokazuję taki wykres long term:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7950&mode=vi
    ew
    [...]".

    A to szarlatan....