  • 11. Data: 2009-07-30 18:15:50
    Temat: Re: Przyznac sie kto został z S ?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    news:t2l3755j8pvnsvi5atj48ll8vgmge1cman@4ax.com...
    Thu, 30 Jul 2009 18:27:30 +0200, w <h4shll$bdd$1@news.onet.pl>, "Fidelio"
    <t...@o...eu> napisał(-a):

    > Nie mam "S" ale wczoraj wyszedłem z akcji... K...wa, ale się dałem
    > wyleszczyć!!!!!!

    To idziemy razem opijać to :).

    Rozumiem, że Ty nie popełniłeś tego błędu więc stawiasz ;-)?

  • 12. Data: 2009-07-30 18:20:08
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4sira$dt5$1@news.onet.pl...

    > Ależ proszę bardzo. Dane o liczbie bezrobotnych w USA są tylko trochę
    > gorsze
    > od przewidywań.

    Jesteś pewien, że trochę? Taki odpał to chyba musiała być różnica w
    dziesiątkach tysięcy jeśli chodzi o bezrobotnych?

  • 13. Data: 2009-07-30 18:24:47
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    > będzie Ci lepiej :)

    A i jeszcze jedna kwestia, dlaczego to giełdowe szaleństwo zostało zasadzie
    zignorowane na rynku walutowym, mam tu na myśli parę EUR/USD, która utknęła
    w okolicach 1,40, jakieś koncepcje?

  • 14. Data: 2009-07-30 19:04:20
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dars pisze:
    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    > będzie Ci lepiej :)

    Dars, mówiłeś że bierzesz S, ja wziąłem L i opłaciło się.

    Nie do końca teraz rozumiem twojego maila. Bierzesz teraz L??

    Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.

    J.

  • 15. Data: 2009-07-30 19:15:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    ...>
    > Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.

    Zazdroszczę Ci :)
    Odkąd zniknął Jan Werbiński nie płacę prowizji biurom maklerskim bo nie
    wiem co robić :)))

    --
    marfi

  • 16. Data: 2009-07-30 19:36:02
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Dars, mówiłeś że bierzesz S, ja wziąłem L i opłaciło się.
    >
    > Nie do końca teraz rozumiem twojego maila. Bierzesz teraz L??
    >
    > Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.
    >
    > J.

    Słabo mnie czytacie :)
    Od dawno kupuje akcje ... a raczej skupuje ........
    a jak pisze w danym dniu że dzisiaj nie kupuje to nie znaczy ze nic nie mam
    akcji
    ale nie kupuje po takich cenach bo według mnie są drogie........
    I dobrze że nie rozumiesz :)
    Od początku nie rozumiałes ale Twój rachunek to zrozumie......
    Teraz Ty pisz co masz zobaczyny jaki jestes kozak i czy masz jaja.........
    mysle ze nie..........

    pzdr
    Dars

  • 17. Data: 2009-07-30 19:46:49
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dars pisze:

    > Głowa do góry pamietaj co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
    > A "S" Cie chyba nie zabiło wiec nie jest źle......

    No troszku wpier@#$ dało bo trochę S-ek wziąłem wczoraj na zamknięciu
    i nadal je mam... no ale mam za swoje, trza było ciąć straty póki była
    okazja, kolejne stracone pieniądze w zamian za +5exp :-)

    Jest jeszcze nadzieja na mały wodospadzik na koniec w jułesej.. ;-)

  • 18. Data: 2009-07-30 20:04:35
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

    > Mimo, że tak trafiasz otwarcie futra to tracisz? Może wykorzystaj ten
    > potencjał i zajmuj pozycje na fixingu, a na otwarciu zamykaj? :)

    Eee daleko mi do innych w tej skądinąd fajnej zabawie.
    Tak czy inaczej trafianie otwarcia a zarządzanie portfelem i trzymanie
    się określonej strategii to dwie inne sprawy... to drugie jeszcze póki
    co czasem kiepsko mi wychodzi.

  • 19. Data: 2009-07-30 20:14:35
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dars pisze:

> [...]
    > Od początku nie rozumiałes ale Twój rachunek to zrozumie......
    > Teraz Ty pisz co masz zobaczyny jaki jestes kozak i czy masz jaja.........

    Gram na futurysach :)

    Jesteś gejem, że interesują Cię moje jaja?

    "CZy ktoś jutro kupuje akcje....? bo ja nie" - pisałeś to w dołku. Nie
    pamiętasz?

    Więc kupujesz na górce?

    A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.

    J.

  • 20. Data: 2009-07-30 20:18:53
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Więc kupujesz na górce?
    >
    > A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.
    >
    > J.

    Tak kupuje na górce i sprzedaje na dole :)
    zadowolony i tak od 98 roku.........

    pzdr
    Dars