  • 1. Data: 2006-05-30 15:18:20
    Temat: Przyznano nagrody za najlepsze banki w Polsce
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    http://banki.onet.pl/1331407,wiadomosci.html

    Wie ktos moze jakie to _specjalistyczne_ czynniki wzieto pod uwage ??

    pzdr
    robbi

  • 2. Data: 2006-05-30 16:30:23
    Temat: Re: Przyznano nagrody za najlepsze banki w Polsce
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    robbi napisał(a):
    > http://banki.onet.pl/1331407,wiadomosci.html
    >
    > Wie ktos moze jakie to _specjalistyczne_ czynniki wzieto pod uwage ??

    Pekao SA po raz kolejny zbiera nagrody ;-) szkoda tylko, że nie
    przekłada się to ich podejście do klienta :-(

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 3. Data: 2006-05-30 17:15:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości
    > http://banki.onet.pl/1331407,wiadomosci.html
    >
    > Wie ktos moze jakie to _specjalistyczne_ czynniki wzieto pod uwage ??

    Najlepsze, ale chyba z punktu widzenia bankowca, i chyba wybrano te, ktore
    najlepiej "gola klientow".
    Moze takie byly glowne czynniki??

  • 4. Data: 2006-05-30 17:16:02
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    Krzysztof napisał(a):
    > Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości

    > Najlepsze, ale chyba z punktu widzenia bankowca, i chyba wybrano te, ktore
    > najlepiej "gola klientow".
    > Moze takie byly glowne czynniki??

    też mam takie wrażenie :-(

  • 5. Data: 2006-05-30 17:24:25
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "robbi" <r...@n...frompoznan.com> wrote in message
    > http://banki.onet.pl/1331407,wiadomosci.html
    >
    > Wie ktos moze jakie to _specjalistyczne_ czynniki wzieto pod uwage ??
    >
    > pzdr
    > robbi

    Czynniki dobrano tak aby wygrały te banki co wygrały
    dla mnie hiciorem jest ta nagroda
    ==>"Nagrodę specjalną dla najoszczędniejszego banku otrzymał AIG Bank
    Polska."
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-05-30 18:41:08
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Maciek M73" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    robbi napisał(a):
> [...]
    Pekao SA po raz kolejny zbiera nagrody ;-) szkoda tylko, że nie
    przekłada się to ich podejście do klienta :-(

    Przeczytaj dokladnie " bank korporacyjny" . PEKAO SA ma w poopie
    przecietnego kowalskiego i to nie od wczoraj . Tytul dokladnie okreslono "
    bank korporacyjny "
    To nie jest bank z ktorego wychodzi klient poniewaz zmienione zostaly oplaty
    za prowadzenie z 8 na 9 PLN

    J.

  • 7. Data: 2006-05-30 21:39:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sumi <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> wrote:
    > Czynniki dobrano tak aby wygrały te banki co wygrały
    > dla mnie hiciorem jest ta nagroda
    > ==>"Nagrodę specjalną dla najoszczędniejszego banku otrzymał AIG Bank
    > Polska."

    A co Cie tutaj dziwi? Temu bankowi taka nagroda sie nalezy. Chodzi o
    wskaznik koszt / dochod i ten bank jest pod tym wzgledem od dawna liderem.
    Wiec nie wiem co Cie smieszy?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 8. Data: 2006-05-30 21:55:57
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote
    > A co Cie tutaj dziwi? Temu bankowi taka nagroda sie nalezy. Chodzi o
    > wskaznik koszt / dochod i ten bank jest pod tym wzgledem od dawna liderem.
    > Wiec nie wiem co Cie smieszy?

    nie smieszy
    ta nagroda jest dla mnie najlepsza,

  • 9. Data: 2006-05-31 05:48:47
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Maciek M73 napisał(a):

    > Pekao SA po raz kolejny zbiera nagrody ;-) szkoda tylko, że nie
    > przekłada się to ich podejście do klienta :-(

    Ale wiecej zdobyl PKO BP - szczegolnie ciekawe jest jakie kryteria
    wplynely na wygrana w kategorii dostep przez internet - kolega ktory
    przeszedl do BP z racji wziecia kredytu (wczesniej konto w Multi) po
    przeczytaniu tego zadal pytanie - "a w ktorym miejscu jest to dobre ?"

    Ja mam konto Inteligo (niby tez PKOBP) i uwazam ze np w porownaniu do
    Multi nie jest to zadna rewelacja.

    pzdr
    robbi