  • 21. Data: 2007-03-14 11:21:56
    Temat: Re: Pseudo zabezpieczenia Inteligo
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > 5 czy 7, dla niektorych to moze byc nadal srodek nocy i nie powinno sie
    > dzwonic o takiej godzinie. IMO.

    Pewnie, że to każdego by wkurzyło co nie dziwi ale skoro przelew ma
    wyjść o zadanej godzinie a system rząda dodatkowej autoryzacji to
    pracownik banku dzwoni bo raczej chyba nie ma wyjścia :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 22. Data: 2007-03-14 11:39:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    14 Mar 2007 00:32:40 +0100, w <7...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I jedynym bankiem, który ma to pojęcie właściwe jest Inteligo?

    Z mBanku też do mnie dzwonili, gdy wykonywałem większy przelew.

  • 23. Data: 2007-03-14 14:43:05
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Mithos pisze:

    > 5 czy 7, dla niektorych to moze byc nadal srodek nocy i nie powinno
    > sie dzwonic
    > o takiej godzinie. IMO.

    Jak dla mnie - mogą dzwonić nawet o 3 rano - przecież chodzi o *moje*
    pieniądze.

    Wolę nadgorliwość ze strony banku niż brak zainteresowania.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 24. Data: 2007-03-14 17:36:49
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:et8l90$jis$1@news.dialog.net.pl...
    > Ciebie mają nie dzwonić (może jest taka opcja) albo go zmień - najprostsze
    > rozwiązania są zawsze najlepsze!

    Jeszcze prostsze rozwiązanie: nie chcesz, by cię budzono telefonami -
    wyłączaj telefon lub przynajmniej jego dzwonek.

  • 25. Data: 2007-03-14 20:36:27
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik r...@o...pl napisał:
    > Wybacz ale to są żarty przelew bez weryfikacji z karty kodów
    > jest zawsze podejrzany a ,że duża kwota to zadzwonili.
    > Do mnie Citi zadzwoniło na Słowacji po wyjściu ze sklepu jak kupowałem tam
    > rower w częściach na 2 kzł.

    Do mnie zadzwonił Rajfi, gdy próbowałem dokonać zakupu za 1950 a limitu
    zostało ok 800. Podzieliłem więc transakcję na 2 - z KK Rajfiego 700 a
    resztę z innej karty. Po prostu zapomniałem, że nie wysłałem jeszcze
    przelewu spłacającego zadłużenie z poprzedniego miesiąca. Byłby jednak
    zonk, jakby to było za granicą, bo oni dzwonią z zastrzeżonego a takich
    połączeń to w roamingu nie odbieram :-).

    Przemek

  • 26. Data: 2007-03-14 20:38:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Najprawdopodobniej kwota przekraczala 20kPLN i bank zrobil to co ma zapisane
    > w regulaminie

    dokładnie - 20 k to granica
    nie dotyczy przelewów do US bo nawet kilkakrotnie większych nie potwierdzają

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2007-03-15 07:20:30
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):

    > Do mnie zadzwonił Rajfi,

    > Byłby jednak
    > zonk, jakby to było za granicą, bo oni dzwonią z zastrzeżonego a takich
    > połączeń to w roamingu nie odbieram :-).

    Lubisz płacić wiecej w roamingu?
    Nie odbierzesz, przekieruja na pocztę w kraju i zapłacisz podwójnie...

    Slawek

  • 28. Data: 2007-03-15 08:34:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Lubisz płacić wiecej w roamingu?
    > Nie odbierzesz, przekieruja na pocztę w kraju i zapłacisz podwójnie...

    A o tym że pocztę można wyłączyć nie słyszał?

  • 29. Data: 2007-03-15 10:53:34
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > A o tym że pocztę można wyłączyć nie słyszał?

    Co więcej, ja mam pocztę wyłączoną zawsze - nie tylko w roamingu :-P

    Przemek

  • 30. Data: 2007-03-16 06:40:37
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MariuszJ wrote:

    > Kilka razy zlecałem wyższe przelewy to jakoś im nie przeszkadzało. A
    > takie zasady jak powiedział konsultant mają od zawsze.

    moze podczas sesji w czasie ktorej zlecales ten przelew Twoje
    zachowanie w interfejsie transakcyjnym bylo inne niz zwykle
    (przegladanie innych podstron, inna ich kolejnosc, zdecydowanie
    wolniejsze lub szybsze przegladanie, pomylka przy logowaniu
    lub podpisywaniu zlecenia) ?