  • 11. Data: 2010-01-06 19:59:11
    Temat: Re: Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > a mozna wiedziec z jakiego powodu ?

    Aby poinformować o konieczności wyedukowania personelu jak takie transakcje
    obsługiwać. Po co tam stoi terminal skoro pracownicy nie mieli szkolenia? Z
    tego co się orientuję to jest to obowiązek przedstawiciela centrum
    rozliczeniowego.

    A propos wartości biletu, kosztuje on 132zł więc prowizję punkt ma całkiem
    sporą. Zresztą nie to jest przedmiotem tej dyskusji :)

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2010-01-06 20:07:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > obsługiwać. Po co tam stoi terminal skoro pracownicy nie mieli szkolenia? Z
    > tego co się orientuję to jest to obowiązek przedstawiciela centrum

    odpuść sobie, po co mają wkurzyć klienta, jak nie potrafi obsługiwać
    terminalu to chociaż abonament zapłaci! a ja będą udowadniać, że nie
    umie to jeszcze kobita zrezygnuje i co...może jak będzie miała kilka
    takich akcji to w końcu sama pójdzie po rozum do głowyi się nauczy, aby
    z takimi biletami nie zostawać ;-)

    wyślij do tego punktu wszystkich znajomych, niech każdy próbuje płacić
    kartą a jak pani nie umie to dziekuję idę do domu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-01-06 20:19:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Ale co to obchodzi klienta ?

    Poszerza własne horyzonty poza czubek własnego nosa.

  • 14. Data: 2010-01-06 20:33:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Może nic nie obchodzić. Pisanie jednak nic nie da, bo nikt nie
    > sprzedaje biletów poprzez kartę i jest to w pełni zrozumiałe przez osoby
    > obeznane w temacie. Podobnie jak nie spotykam się raczej, aby na kartę
    > można było kupić lotto, choć tutaj prowizja jest większa i teoretycznie
    > taka sprzedaż jest możliwa (choć prowizja karciana zabierała by pewnie z
    > 30-50% zarobku).

    W wielu miejscach sprzedają bilety na kartę (Warszawa).

    Odnośnie lotto to na stacjach często przyjmują płatność za lotto w ten
    właśnie sposób .

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2010-01-06 20:34:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Poszerza własne horyzonty poza czubek własnego nosa.

    Ojej. Biedny przedsiębiorca zainstalował sobie terminal i teraz przez
    złego klienta co to chce płacić kartą pójdzie z torbami. Szkoda.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2010-01-06 21:21:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedawczyni poinformowała mnie że... nie umie obsługiwać terminala i
    > mogłem
    > najpierw poinformować ją o zamiarze zapłaty kartą bo teraz sama będzie
    > musiała
    > zapłacić za bilet miesięczny który już mi wystawiła.
    >
    > Terminal był chyba z PeKaO (naklejka na szybie z logami i niebieskim tłem
    > więc
    > chyba PeKaO). Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie
    > można
    > to zgłosić? Na ich stronie nie znalazłem żadnego kontaktu.

    Było nie dawno. Na odmowę honorowania karty reklamację składa się w banku,
    który Ci ją wydał.

  • 17. Data: 2010-01-06 21:23:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hi2ok1$uuq$1@news.onet.pl

    > Może nic nie obchodzić. Pisanie jednak nic nie da, bo nikt nie
    > sprzedaje biletów poprzez kartę i jest to w pełni zrozumiałe przez osoby
    > obeznane w temacie.

    Jak to nie sprzedaje? Liwiuszu, czy obudziłeś się z długoletniego snu
    zimowego?

> [...]
    > można było kupić lotto, choć tutaj prowizja jest większa i teoretycznie
    > taka sprzedaż jest możliwa (choć prowizja karciana zabierała by pewnie z

    Bilet na komunikacje miejska a lotto to chyba dwie zupełnie różne rzeczy.

  • 18. Data: 2010-01-06 21:25:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mithos" news:hi2s4a$97j$2@news.onet.pl

    > Ojej. Biedny przedsiębiorca zainstalował sobie terminal i teraz przez
    > złego klienta co to chce płacić kartą pójdzie z torbami. Szkoda.

    Polejcie mu bo dobrze prawi.

  • 19. Data: 2010-01-06 21:28:25
    Od: r...@p...onet.pl

    > Acha, 10% a nawet mniej to solidna prowizja w detalicznym handlu.

    Marża detaliczna to ok 30%

  • 20. Data: 2010-01-06 23:11:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Było nie dawno. Na odmowę honorowania karty reklamację składa się w
    > banku, który Ci ją wydał.

    no i co bank ci pomoże? przeprosi, wino wyśle, zbluzga akceptanta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS