  • 1. Data: 2002-05-22 16:53:35
    Temat: Punktacja za wyniki
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze...
    Mam do Was następujące pytanko:

    Niewątpliwie są wśród Was osoby pracujące w różnych bankach, na różnych stan
    owiskach, więc chciałbym uzyskać pewną informację od zorientowanych osób: cz
    y istnieje w "Waszych" bankach coś takiego jak nacisk na aktywną sprzedaż pr
    oduktów bankowych (kont, kart, kredytów etc.) i przyznawanie za to np. jakic
    hś punktów wpływających na ocenę zaangażowania w zdobywaniu klientów ? Ja wi
    em, że istnieje przynajmniej jeden taki bank (taki brzydki, nierzetelny i ma
    ło lubiany), w którym pracownicy co miesiąc są rozliczani za swoje osiągnięc
    ia za pomocą takich punktów. Jak to jest w innych bankach ?

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 2. Data: 2002-05-22 22:11:22
    Temat: Re: Punktacja za wyniki
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:acgig3$av2$...@n...tpi.pl...

> [...]
    ęc
    > ia za pomocą takich punktów. Jak to jest w innych bankach ?

    Witam!
    Nie wiem jak to jest w bankach, ale tak bywa przeciez w wielu firmach. Są ja
    kies kryteria, wg ktorych ocenia sie pracownikow i albo sie na nie zgadzasz,
    albo nie. Jezeli nie - to najlepszym wyjsciem jest zmiana firmy ...
    pzdr
    AruBuru

  • 3. Data: 2002-05-23 06:53:56
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osiągnięc
    > ia za pomocą takich punktów. Jak to jest w innych bankach ?

    Z tego co mi się obiło o uszy, to rozliczanie z pracy występuje u każdego
    pracodawcy :-)).
    Chciałoby się pensyjkę brać za żeglowanie po sieci ;-).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 4. Data: 2002-05-23 08:24:41
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Robert Wicik <R...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aci3pl$jv3$...@n...onet.pl...
> [...]
    > pracodawcy :-)).
    > Chciałoby się pensyjkę brać za żeglowanie po sieci ;-).

    Zgadza się, ale żeby rozliczać za pomocą punktów ile kont się założyło w
    danym miesiącu !??? Przecież to zależy tylko od szczęścia - czy znajdzie się
    chętny klient i czy podejdzie np. do jednego czy innego pracownika...

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 5. Data: 2002-05-23 08:46:50
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Piotr M. <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ło lubiany), w którym pracownicy co miesiąc są rozliczani za swoje osiągnięc
    > ia za pomocą takich punktów. Jak to jest w innych bankach ?

    Prawdępowiedziawszy nie wiem jak jest poza Citkiem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-05-23 08:49:54
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

    "Piotr M." <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    | chętny klient i czy podejdzie np. do jednego czy innego pracownika...

    Nie dokońca tak jest. W związku z konkursem w pewnym banku,
    co jakiś czas przychodze do odziału ze swoim znajomym aby
    ten otworzył tam rachunek. Zawsze podchodzę do konkretnej
    osoby.

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979

  • 7. Data: 2002-05-23 08:53:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    się
    > chętny klient i czy podejdzie np. do jednego czy innego pracownika...

    Nie tylko, zalezy tez od tego czy pracownik potrafi pokazac zalety rachunku,
    kredytu czy karty ;). Jak nie potrafisz odpowiedziec na pytania/watpliwosci
    klienta to wtedy go tracisz, a to juz ma niewiele wspolnego ze szczesciem.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-05-23 11:48:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W hipermarketach mie3rza czas skanowania towaru przez kasjerki. Jezeli sredni
    czas pomiedzy skanowaniem jednego artykulu, a drugiego przewyzsza 20 sek. to
    wylewaja z pracy. Jezeli czas jest powyzej 10 sek. to daja nagane. A jezeli jest
    sie najszybszym w calym zespole to daja nagrody (w Geant to byla chyba wycieczka
    zagraniczna na kilka dni).

  • 9. Data: 2002-05-23 20:28:35
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    jezeli jest
    > sie najszybszym w calym zespole to daja nagrody (w Geant to byla chyba

    OK. Jest to ciekawa informacja -ale mi zależy poznanie prawdy jak to jest w
    bankach...

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 10. Data: 2002-05-24 06:48:05
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > OK. Jest to ciekawa informacja -ale mi zależy poznanie prawdy jak to jest
    > bankach...

    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik