  • 1. Data: 2006-12-08 12:15:05
    Temat: Punkty tanich opłat za rachunki
    Od: "Michał" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    Prowadzę własną agencje turystyczną, chciałbym tutaj mieć punkt tanich opłat
    rachunków w swoim biurze. Proszę mi doradzić która firma ma najlepsze prowizje i
    z którą się najlepiej współpracuje.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2006-12-08 22:02:01
    Temat: Re: Punkty tanich opłat za rachunki
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Mój znajomy otworzył taki biznes i splajtował.
    Poza tym - ludzie podchodzą ostrożnie do takich instytucji, ponieważ
    były agnecje, które zdefraudowały wpłaty klientów.
    Ile zarobisz na tych prowizjach? Moim zdaniem "grosze".

    pozdrawiam - Mario

  • 3. Data: 2006-12-08 22:44:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > były agnecje, które zdefraudowały wpłaty klientów.
    > Ile zarobisz na tych prowizjach? Moim zdaniem "grosze".

    mozna zarobic wiele, ale trzeba zdobyc zaufanie klientow, po ostatnich
    fraudach tego rodzaju agencji jest to teraz trudniejsze; ludzie boja sie
    wplacac kase do byle kogo

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-12-09 08:22:56
    Od: "Slavekk" <s...@W...gazeta.pl>

    Mario <k...@p...fm> napisał(a):

    > M=F3j znajomy otworzy=B3 taki biznes i splajtowa=B3.
    > Poza tym - ludzie podchodz=B1 ostro=BFnie do takich instytucji, poniewa=BF
    > by=B3y agnecje, kt=F3re zdefraudowa=B3y wp=B3aty klient=F3w.
    > Ile zarobisz na tych prowizjach? Moim zdaniem "grosze".

    Pytajacy najwyraźniej wie o tym i dlatego chce _dorobić_ a nie zarobić.
    Slawek

  • 5. Data: 2006-12-09 10:42:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > rachunków w swoim biurze. Proszę mi doradzić która firma ma najlepsze prowizje i

    Jeżeli chodzi o wpłatę nie na dowolne konta, tylko na zakodowane w
    kodach kreskowych na fakturach, to może np. terminal Via. W dodatku z
    tego samego terminala można sprzedawać doładowania komórek oraz kody
    zdrapek telecośtam :-).

    Przemek

  • 6. Data: 2006-12-09 16:11:39
    Od: d...@o...pl (Dario)

    poZa tym teraz to juz wiele ludzi ma konta w bankach, korzystaja z polecenia
    zaplaty , i i z pzrelewów, tak weic zarobić na tym raczej nie można, Do tego
    sa liczne agencje PKO BP, na moim osiedlu na 1 ulicy jest 5 takich agencji i
    do tego duży oddziaół.