  • 1. Data: 2010-11-02 19:58:25
    Temat: PyP na Neste?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    przyuważyłem, że na najbliższej mi Neste zmieniono automaty, te obecne
    mam opcję obsługi kart PyP i nawet coś tam mrugało w czytniku, jednak
    nie udało mi się zapłacić w ten sposób; ktoś próbował?

    natomiast karty PyP działają idealnie w biletomatach w Wawie, ostatnio
    płaciłem na rondzie waszyngtona, szybko i sprawnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-02 20:38:47
    Temat: Re: PyP na Neste?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-02 20:58, RobertS pisze:
> [...]
    > mam opcję obsługi kart PyP i nawet coś tam mrugało w czytniku, jednak
    > nie udało mi się zapłacić w ten sposób; ktoś próbował?

    Automaty to juz zmieniaja od dawna. W Krakowie od roku sa te nowe.
    Oczywiscie nie da sie jeszcze placic zblizeniowo.

  • 3. Data: 2010-11-03 08:47:42
    Od: "Mron" <p...@p...pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message news:iapssm$pp8$1@news.onet.pl...

    > Automaty to juz zmieniaja od dawna. W Krakowie od roku sa te nowe.
    > Oczywiscie nie da sie jeszcze placic zblizeniowo.

    A w DC część tych czytników PyP pozaklejano czarną taśmą ;)

  • 4. Data: 2010-11-04 19:18:38
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    > witam
    >
    > przyuważyłem, że na najbliższej mi Neste zmieniono automaty, te obecne mam
    > opcję obsługi kart PyP i nawet coś tam mrugało w czytniku, jednak

    Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogę na PyP. Gdzies jest inaczej?
    Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

  • 5. Data: 2010-11-04 19:23:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Inead" <a...@g...pl> writes:

    > "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogę na PyP. Gdzies jest
    > inaczej? Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

    Nooo, w takich automatach biletowych w W-wie jest tak, że zbliżeniowo
    można zapłacić > niż 50PLN tylko wtedy pin trzeba podać. (Zresztą chyba
    niezgodnie z założeniami PyP)
    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 6. Data: 2010-11-04 20:30:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogę na PyP. Gdzies jest
    > inaczej? Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

    taka technologia, jednorazowo max 50 zł, ale możesz 5 transakcji
    dziennie wykonac...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-11-04 22:27:18
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał:
    > Nooo, w takich automatach biletowych w W-wie jest tak, że zbliżeniowo
    > można zapłacić > niż 50PLN tylko wtedy pin trzeba podać. (Zresztą chyba
    > niezgodnie z założeniami PyP)

    Jest to zgodne z założeniami PayPass. Mylisz chyba założenia Visa i
    MasterCard.

    --
    MG

  • 8. Data: 2010-11-04 22:28:45
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "RobertS" napisał:

    > taka technologia, jednorazowo max 50 zł, ale możesz 5 transakcji dziennie
    > wykonac...

    Technologia nie stawia takich ograniczeń.

    --
    MG

  • 9. Data: 2010-11-04 22:37:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MG" <n...@s...com> writes:

    > Jest to zgodne z założeniami PayPass. Mylisz chyba założenia Visa i
    > MasterCard.

    Możliwe. NIgdy się tym jakoś mocno nie interesowałem. PO prostu obiło mi
    się o uszy.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin