  • 1. Data: 2007-08-13 20:23:25
    Temat: [Pyt] Gdzie dostanę TAKI kredyt?
    Od: "ŁQ" <l...@i...pl>

    Witam!
    Mam nadzieję że trafiłem na właściwą grupe ;)
    Zdecydowałem się tu napisać, gdyż potrzebuję pomocy; mianowicie potrzebuję wziąć
    kredyt ~5500 PLN, ale niestety przy moich zarobkach (380 zł netto na 1/2 etatu)
    wszystkie banki (z którymi miałem kontakt) mi odmawiają.
    Czy ktoś zna bank, który udzieliłby mi owej pożyczki? Okres spłat
    (kredytowania?) preferowałbym 48-60 m-cy, tak aby spłacać go nie więcej niż ~160
    zł miesięcznie.
    Z góry dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2007-08-13 20:29:02
    Temat: Re: [Pyt] Gdzie dostanę TAKI kredyt?
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    to jak ty żyjesz za takie pieniadze

    a mówią że płace w Polsce rosną

    no nie dziwię się że banki ci odmawiają jak mnie pytali przy kredycie
    wysokość miesięcznych obciążeń i wydatków to powiedziałem że 1000 zł

  • 3. Data: 2007-08-13 20:35:26
    Od: k...@p...onet.pl

    > kredyt ~5500 PLN, ale niestety przy moich zarobkach (380 zł netto na 1/2 etatu)

    większość banków przyjmuje co najmniej 300 PLN kosztów utrzymania na osobę, a
    zatem zostaje ci raptem 80 PLN na ratę...
    KJ

  • 4. Data: 2007-08-13 23:53:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ŁQ wrote:

    > Zdecydowałem się tu napisać, gdyż potrzebuję pomocy; mianowicie potrzebuję wziąć
    > kredyt ~5500 PLN, ale niestety przy moich zarobkach (380 zł netto na 1/2 etatu)
    > wszystkie banki (z którymi miałem kontakt) mi odmawiają.

    I prawidłowo - nie masz zdolności kredytowej.

    > Czy ktoś zna bank, który udzieliłby mi owej pożyczki? Okres spłat

    Bank? Nie. Tylko mafia ;->

  • 5. Data: 2007-08-23 16:49:06
    Od: "ŁQ" <l...@i...pl>

    > no nie dziwię się że banki ci odmawiają jak mnie pytali przy kredycie
    > wysokość miesięcznych obciążeń i wydatków to powiedziałem że 1000 zł

    No i OK, pracodawca mi zawyżył na zaświadczeniu wynagrodzenie netto,
    mianowicie 1013,19 ale i tak BPH, Dominet, AIGO nie chca mi dac wiecej niz
    4000 :/ oczywiscie kwota kredytu wzrosła o podatek więc potrzebuje ok 7000
    PLNow. Moze ktoś cos polecic/doradzic?

    pzdr
    ŁQ