  • 1. Data: 2004-08-04 15:07:52
    Temat: Pytanie:Awaryjna wypłata gotówki
    Od: "Zbyszek" <z...@w...pl>

    Witam

    Spotkałem się z czym takim przy opłatach i prowizjach
    kart kredytowych.Co to takiego jest?

    dziękuje i pozdrawiam Zbyszek

  • 2. Data: 2004-08-04 15:24:35
    Temat: Re: Pytanie:Awaryjna wypłata gotówki
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    "Zbyszek" <z...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Spotkałem się z czym takim przy opłatach i prowizjach
    > kart kredytowych.Co to takiego jest?
    >
    > dziękuje i pozdrawiam Zbyszek

    W sytuacji kiedy zgubisz lub ukradną Ci kartę możesz zadzwonić do centrum
    obsługi i po zidentyfikowani powinni dostarczyć gotóweczkę. Ale to droooooga
    usługa (choć jak sama nazwa wskazuje do sytuacji awaryjnych).

  • 3. Data: 2004-08-04 15:29:29
    Od: "Zbyszek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    droooooga
    > usługa (choć jak sama nazwa wskazuje do sytuacji awaryjnych).

    Wielkie dzięki-tak też myślałem ale zawsze lepiej
    usłyszeć potwierdzenie od osoby znającej temat

    pozdr.Zbyszek