  • 1. Data: 2011-08-07 15:57:39
    Temat: Pytanie Forex....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Jako, że jest niedziela to kieruję to pytanie na grupę, a nie do BM.
    Czy kupioną parę walutową można w jakiś sposób wypłacić ?.
    Tzn kupiłem parę np. EUR/USD. Jadę gdzies za granice. Czy idzie te pieniądze
    jakoś fizycznie wypłacić w danej interesującej mnie zagranicznej walucie,
    czy muszę to wszystko zamieniać na PLN przy zamknięciu pozycji, i z tymi
    dopiero złotówkami zapierdzielać do kantoru tracąc z 5% na spread.

    Takie pytanie z serii trochę trywialnych, ale niestety muszę je zadać bo
    tego do tej pory niestety nie wiem....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-08-07 18:24:53
    Temat: Re: Pytanie Forex....
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Takie pytanie z serii trochę trywialnych, ale niestety muszę je zadać bo

    Ja postuluję żeby jeśli już, to wypłacali z lewarem.

    A tak w ogóle to kupiłeś "zakład" na parę EUR/USD, dolary za euro, czy euro
    za dolary?
    Doprecyzuj.

  • 3. Data: 2011-08-07 18:31:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A tak w ogóle to kupiłeś "zakład" na parę EUR/USD, dolary za euro, czy
    > euro za dolary?
    > Doprecyzuj.

    A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-08-07 18:43:53
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

    No widzisz. Trzeba bylo kupic za dolary to by wyplacili dolary albo za euro
    to bys mial euro.
    A skoro kupiles za zlotowki to masz zlotowki.

    DJ

  • 5. Data: 2011-08-07 19:03:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No widzisz. Trzeba bylo kupic za dolary to by wyplacili dolary albo za
    > euro to bys mial euro.
    > A skoro kupiles za zlotowki to masz zlotowki.

    Ogólnie to całą ta pogadanka miała na celu to, aby aby sie dowiedzieć czy
    można tanio kupić walutę z małym sprea'dem (np. takim jak na forexie).
    Ale chyba widzę, że nie można .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-08-07 19:50:59
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

    U MM czy na rynku międzybankowym?
    Bo jeśli u MM to kupiłeś zakład.
    Takie coś a'la bukmacherka.

  • 7. Data: 2011-08-07 19:55:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Bo jeśli u MM to kupiłeś zakład.

    Dokładnie - kupiłem zakład a nie walutę.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-08-07 19:55:54
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > U MM czy na rynku międzybankowym?
    > Bo jeśli u MM to kupiłeś zakład.
    > Takie coś a'la bukmacherka.

    Np. na wyścigach konnych kupujesz zakład który koń wygra.
    Płacisz w złotówkach.
    W tym samym dostaniesz wygraną.

    Nie możesz żądać żeby Ci bez spreadu i to np. na Bali wypłacili we frankach
    czy nawet w żywych szkapach.
    No nie bardzo da sie chyba.

  • 9. Data: 2011-08-07 19:57:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    https://www.walutomat.pl/

  • 10. Data: 2011-08-07 20:05:55
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > https://www.walutomat.pl/

    A to ci ciekawostka.... Dzięki totus (z małej litery).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/