  • 1. Data: 2003-06-10 18:55:32
    Temat: Pytanie INTELIGO - zapomniałam :(
    Od: "Ania" <N...@w...pl>

    Dostałam dziś z Inteligo startową przesyłkę kurierską z umową, kartą itp.
    Muszę to jutro aktywować telefonicznie.
    Ale zapomniałam odpowiedzi na pytanie telefonicznie ustalane z konsultantem.
    Jakie nieprzyjemności mnie teraz czekają? Jaka jest procedura w takim
    wypadku?

    Jeżeli ktoś się orientuje - proszę o pomoc...
    Pozdrawiam i dziękuję

  • 2. Data: 2003-06-10 19:01:19
    Temat: Re: Pytanie INTELIGO - zapomniałam :(
    Od: "powee99" <p...@o...pl>

    Z tego co pamietam to raczej nic beda poprostu weryfikowac twoje dane bardzo
    dokladnie.

  • 3. Data: 2003-06-10 20:08:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    konsultantem.
    > Jakie nieprzyjemności mnie teraz czekają? Jaka jest procedura w takim

    Nie martw się. Ustawisz nowe pytanie podczas ichniego oddzwonienia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782