  • 11. Data: 2009-01-24 14:59:08
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:glf9cf$qkr$1@news.interia.pl...

    > Jedyne co w tej sytuacji mogę zrobić to oddać pokłon dla propagandy
    > Solorzowsko-Michnikowskiej.
    >
    > Na tym przykładzie widać jasno że Polski już NIE MA ....

    Została tylko szara masa bezmózgich yeti która w kóko powtarza to co im
    nakreślono na ekranach telewizjii....

    Ja pierdzielę ..... przeraża mnie to, bo będzie się trzeba jeszcze raz bić o
    niepodległość ....

    Dr.Endriu

  • 12. Data: 2009-01-24 17:13:35
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > O drodze przechodzącej na terytorium POLSKI będzie decydował sąd w
    > BRUKSELI
    >
    > IDIOTA który nie zauważył ŻE STRACIŁ SUWERENNOŚĆ .....

    Jeszcze jedno pytanie na zakończenie Anatolu:

    Po przeanalizowaniu twoich wszystkich wypowiedzi które reprezentują poglądy
    całego
    "stronnictwa pruskiego w polskim parlamencie" zwanego Platformą Obywatelską
    i 2/3 PiS całego SLD i całego PSL .....

    "Czekając na Fajgę Danielak".

    "...Potwierdziło się to już we czwartek 28 lutego o godzinie 9.07, kiedy to
    w Sejmie odbyło się głosowanie nad uchwałą, że nie będzie referendum w
    sprawie ratyfikacji Traktatu Lizbońskiego. Głosowało za nią 192 posłów
    Platformy, ale także 89 posłów PiS, w tej liczbie również sam Jarosław
    Kaczyński i jego faworyci: posłowie Brudziński, Cymański, Gosiewski,
    Kamiński (ten z CBA), Kuchciński, Kurski, Lipiński, Putra, Szczygło i
    Szczypińska. Przeciw byli m.in. posłowie Górski, Kozak, Libicki,
    Macierewicz, Masłowska, Sobecka, Sośnierz i Zając. 45 posłów LiD było
    oczywiście "za", podobnie jak 26 posłów sojuszniczego PSL. O ile zatem można
    by powiedzieć, że cała Platforma Obywatelska należy do stronnictwa
    pruskiego, to PiS - tylko w większości.... "

    ... mam rozumieć żeoddanie Erice Steinbach 1/3 terytorium własnej ojczyzny
    dla ciebie i tobie podobnym nie będzie stanowiło żadnego problemu ....?.

    Dr.Endriu

  • 13. Data: 2009-01-24 17:43:40
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ... mam rozumieć żeoddanie Erice Steinbach 1/3 terytorium własnej
    > ojczyzny dla ciebie i tobie podobnym nie będzie stanowiło żadnego problemu
    > ....?.

    Za pośrednictwem oczywiście niezawisłych unijnych trybunałów....

    Dr.Endriu

  • 14. Data: 2009-01-24 18:44:25
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Za pośrednictwem oczywiście niezawisłych unijnych trybunałów....

    Mało tego. Nie możemy też emitowac tyle syfów do wód i atmosfery ile byśmy
    chcieli, nie możemy budować dróg o nośności poniżej 115 kN/oś i nie możemy
    też zakazać obywatelom swobodnie jeździć do UE a kiedyś mogliśmy.

    To że zgodnie z prawem unijnym ponad prawem nie mogą stać nawet urzędnicy
    państwowi i politycy nie oznacza że Polski już nie ma. Na tej zasadzie w
    Europie nie ma także wielu innych państw np. Grecji, Portugalii, Słowacji
    czy Hiszpanii. Nie ma też Niemiec bo zgodnier z prawem unijnym muszą płacić
    duże składki netto do budżetu UE a kiedyś nie musiały. Są za to Ukraina i
    Białoruś.

    Anatol

  • 15. Data: 2009-01-24 19:31:05
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > (Tak - którego brakuje). Mało tego.

    Anatol powiedz szczerze, ale tak z ręką na sercu - Polska już nie jest twoją
    ojczyzną ?. Twoją ojczyzną jest Unia ?.

    Dr.Endriu

  • 16. Data: 2009-01-24 19:38:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Anatol powiedz szczerze, ale tak z ręką na sercu - Polska już nie jest
    > twoją ojczyzną ?. Twoją ojczyzną jest Unia ?.

    Twoja definicja "ojczyzny" to chyba ta, którą lubią politycy i trepy...
    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-01-24 19:46:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Caly fenomen Unii polega na tym, ze Hitler, Napoleon nie mogli sobie
    podporzadkowac Europy sila, a grupa urzedasow z Brukseli tak omamila plebs,
    ze ten sam chce pchac sie w to gowno, byc niewolnikiem paru kolesi i zadupac
    na ich kilkudziesieciotysieczne, liczone w euro pensje (tego co podaja
    oficjalnie).

    D.

  • 18. Data: 2009-01-24 20:10:52
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Twoja definicja "ojczyzny" to chyba ta, którą lubią politycy i trepy...

    Mój stosunek do Polski badrzo dobrze opisuje poniższy felieton:

    Maskony
    http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=91889

    " [...] Prawdziwy świat jest tam, gdzie jesteś" - tak głosi slogan
    reklamujący nawet nie wiem co. Usłyszałem go przypadkowo z telewizora i
    nagle uświadomiłem sobie, że przez większą część swojego życia uważałem
    odwrotnie - byłem pewien, że świat, w którym ja żyję, wcale nie jest
    prawdziwy, że jest tylko kiepską imitacją prawdziwego świata. To znaczy - z
    jednej strony oczywiście jest prawdziwy, ale zarazem nie jest, bo jakże
    można traktować serio rzeczywistość podstawioną. Komunizm był bowiem
    rzeczywistością podstawioną, chociaż zarazem prawdziwą, co czasami można
    było odczuć bardzo dotkliwie. Prawdziwy świat był jednak gdzie indziej -
    tam, gdzie władza komunizmu już nie sięgała. Inna rzecz, że prawdziwość
    tamtego świata wcale nie musiała być atrakcyjna. Kiedy w latach 80. dostałem
    wreszcie paszport, WYJECHAŁEM Z POSTANOWIENIEM pozostania we Francji NA
    ZAWSZE. Pewnego dnia ZROZUMIAŁEM jednak z ABSOLUTNĄ PEWNOŚCIĄ, że nie
    zostanę, BO FRANCJA NIC MNIE NIE OBCHODZI. Więc wróciłem, wkrótce zostałem
    aresztowany i poczułem, że żyję. Tamta rzeczywistość, choć podstawiona,
    mogła dawać nawet poczucie autentyzmu.[...] ".

    Wtedy Michalkiewicza aresztowali ci sami (lub rodzice tych samych), co
    dzisiaj naganiają na Unię ....

    Dr.Endriu

  • 19. Data: 2009-01-24 20:33:42
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Są za to Ukraina i Białoruś.

    Drogi Anatolu nie strasz dzieci Mikołajem.....

    Białoruś wprowadziła 12-procentowy podatek liniowy
    http://tiny.pl/vdmm

    "[..] Od 1 stycznia 2009 r. na Białorusi obowiązuje 12-procentowy, liniowy
    podatek od dochodów osób fizycznych. Wcześniej u naszego wschodniego sąsiada
    obowiązywał progresywny podatek dochodowy z pięcioma stawkami wynoszącymi od
    9 proc. do 30 proc.[...]".

    Bo Białoruś zaraz wyskoczy przed Polskę i UE.....

    I módl się aby przepowiednia Miltona Friedmana (1:25 minuta filmu)

    "Polska a waluta euro"
    http://mazowsze.kraj.com.pl/123274221659422.shtml

    o której mówi twój poliotyczny i ideologiczny polplecznik Iwiński
    pseudonim"chorągiewka" (którym zresztą wyjątkowo mocno gardzę - 30 lat temu
    pod niebiosa wychwalał PZPR i system
    komunistyczny) się nie sprawdziła - BO ZOSTANIECIE WTEDY RAZEM Z IWIŃSKIM
    ( Iwiński po raz kolejny) BEZ OJCZYZNY.

    Dr.Endriu

  • 20. Data: 2009-01-24 20:46:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Mój stosunek do Polski badrzo dobrze opisuje poniższy felieton:

    Nie rozumiem kombatanckiego rozumowania...
    Martwisz się tym, że możesz wyjechać do Francji i nie zostać aresztowany po
    powrocie?

    --
    marfi