  • 1. Data: 2009-06-10 10:26:46
    Temat: Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter: przypominam Ci, że nie wywiązałeś się z obietnicy podania swojej
    prognozy na najbliższe miesiące.
    Wprawdzie już w grudniu i na początku stycznia podałeś prognozę wzrostów
    (hossy?) aż do jesieni ale nie podałeś docelowych poziomów.
    Czy doczekamy się tej prognozy czy napiszesz uczciwie, że nie wiesz bądź nie
    jesteś pewien.

    Trudno nie dostrzec, że trwająca silna fala wzrostowa ma czysto techniczne
    podłoże i nie ma przesłanek fundamentalnych na jej kontynuację ani na naszej
    giełdzie ani w Europie a przede wszystkim w USA.

    Czy zmierzysz się z cytowaną tu przeze mnie prognozą S.Dębowskiego, który
    zapowiada nieuchronne nadejście w ślad za USA silnej kilkumiesięcznej fali
    spadkowej, która potrwa aż do jesieni?

  • 2. Data: 2009-06-10 10:43:43
    Temat: Re: Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ja sie nie znam.

    D.

  • 3. Data: 2009-06-10 10:54:38
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Trudno nie dostrzec, że trwająca silna fala wzrostowa ma czysto techniczne
    > podłoże i nie ma przesłanek fundamentalnych na jej kontynuację ani na naszej
    > giełdzie ani w Europie a przede wszystkim w USA.

    Świetne.

    Takie pytanie - czemu kolejna "fala wzrostowa" nie może zostać wywołane
    na "podłożu AT" (cokolwiek by to miało oznaczać), skoro.. -> pierwsza
    część Twojego zdania.

    Uważaj na maliny.

    --
    le

  • 4. Data: 2009-06-10 10:57:37
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > zapowiada nieuchronne nadejście w ślad za USA silnej kilkumiesięcznej fali

    Problem w tym, że i Dieter i inni analitycy nie żyją z tego co czytający ich
    zarobią. Teoretycznie mogło by tak być tylko po co jeżeli można żyć z tego co
    czytający stracą!!!

  • 5. Data: 2009-06-10 11:10:50
    Od: k...@o...pl

    > Trudno nie dostrzec, że trwająca silna fala wzrostowa ma czysto techniczne
    > podłoże i nie ma przesłanek fundamentalnych na jej kontynuację ani na naszej
    > giełdzie ani w Europie a przede wszystkim w USA.

    Jak to nie ma, a wczorajsza nagonka medialna? Jeżeli zapada decyzja, że cały zysk
    PKO jest przeznaczony na dywidendę, niby dlatego, że brakuje kasy w budżecie, to
    wnioski same się nasuwają, ze i KGHM też tak postąpi. Jest kasa do podziału to i
    jest hossa!!!

  • 6. Data: 2009-06-10 11:20:17
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nie ma, a wczorajsza nagonka medialna? Jeżeli zapada decyzja, że
    > cały zysk
    > PKO jest przeznaczony na dywidendę,...

    A doczytałeś, ze równoczesnie ma byc emisja z Prawem Przymusu na 5mld?

  • 7. Data: 2009-06-10 11:21:56
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    Problem w tym, że i Dieter i inni analitycy nie żyją z tego co czytający ich
    zarobią. Teoretycznie mogło by tak być tylko po co jeżeli można żyć z tego co
    czytający stracą!!!

    Dla jasności - nie zapytałem Dietera dlatego, że chcę kierować się jego
    prognozami.
    Nie gram na kontraktach ani tym podobnych ryzykownych instrumentach.

    Chodziło mi tylko o to, że Dieter nie wywiązał się ze swojej obietnicy.
    Założył parę tygodni temu wątek, w którym pytał o prognozy do listopada 2009r.
    Pytany napisał, że swoją prognozę poda na końcu, żeby niczego nie sugerować.
    Zrobił z gęby cholewę bo prognozy nie podał.
    Oczywiście to tylko zabawa, bo nikt tu nie jest jasnowidzem ale jak się
    powiedziało A to wypada powiedzieć B.

  • 8. Data: 2009-06-10 11:29:44
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Zrobił z gęby cholewę bo prognozy nie podał.
    > Oczywiście to tylko zabawa, bo nikt tu nie jest jasnowidzem ale jak się

    Ależ ja Cię doskonale zrozumiałem, ale chciałem dorzucić swoje spostrzerzenia. Z
    tego co zauważyłem Dieter nie robi z gęby cholewy. Każdy jego post jest
    doskonale przemyślany, może za wyjątkiem politycznych. Ta zagrywka też.

  • 9. Data: 2009-06-10 11:30:09
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Masz jakas obsesje na moim punkcie albo ultrakompleksy.

    D.

  • 10. Data: 2009-06-10 11:34:12
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A doczytałeś, ze równoczesnie ma byc emisja z Prawem Przymusu na 5mld?

    No to dodatkowo uzasadnia hossę:-)