  • 11. Data: 2009-01-13 16:52:08
    Temat: Re: Pytanie do Kroowki - Ropczyce...raczej Immo
    Od: k...@p...onet.pl

    > a jak myslisz skad wyznawcy maja wziac kase na Immoeast po tylu splitach
    (typu
    > drozapol, fam, ropczyce?) ktore z toba juz przeszli ;-)
    Witam - pisze do tych co tu zagladaja a sa to Ci co jeszcze po ostatnim
    uspieniu maja sporo kasy.
    Polecam by tak jak ja kupic Immoeast-dzisiaj 6% jutro 6% i pojutrze 6%. To nie
    OIL i nie krosno ale 6% dziennie to nie jest zly wynik az do 12 zl w polowie
    roku panskiego 2009.
    Powodzenia zycze
    Kroovka

  • 12. Data: 2009-01-13 16:54:32
    Od: k...@p...onet.pl

    .....zreszta od samego rana i tak zacznie sie od wzrostow, po ostatnich
    rekomendacjach i trzezwieniu oceny spolki - rentiera tak bogatego.

    kroovka

  • 13. Data: 2009-01-13 17:07:11
    Temat: 50 tys szt akcji 5 stycznia...ladnie ze szef kupuje
    Od: k...@p...onet.pl

    Eduard Zehetner - Vorstand - 50.000

    - Beteiligungswert AT0000642806 05.01.2009 0,6060

  • 14. Data: 2009-01-13 21:42:54
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    > .....zreszta od samego rana i tak zacznie sie od wzrostow, po ostatnich
    > rekomendacjach i trzezwieniu oceny spolki - rentiera tak bogatego.

    znaczy ja tu maly oporek w okolicy 4 widze

  • 15. Data: 2009-01-13 22:35:39
    Od: k...@p...onet.pl

    > znaczy ja tu maly oporek w okolicy 4 widze

    -------------->
    pare cytatow:

    ING mial nosa ..jak zwykle...:-) najlepiej sprzedajmy WGPW tej spolce....

    Marylka Lincz obudzila sie jednak w pore ;-)

    2.12.Warszawa (PAP) - Analitycy ING obniżyli rekomendację dla Immoeast
    do "trzymaj" z "kupuj" - podała agencja Bloomberg.
    We wtorek po godz. 9 na GPW za jedną akcję Immoeast płacono 1,22 zł. (PAP)

    18.12.Warszawa (PAP) - Immoeast ......Obroty spółki wzrosły w pierwszym
    półroczu roku obrotowego 2008/09 o 22,4 proc. z 136,1 mln euro do 166,6 mln
    euro.
    Immoeast poinformował, że celem spółki jest zabezpieczenie płynności finansowej.

    "Najważniejszym wyzwaniem dla Immoeast jest obecnie zabezpieczenie płynności
    finansowej: przesunięcie lub wstrzymanie realizacji projektów deweloperskich,
    sprzedaż nieruchomości oraz intensywne rozmowy z bankami, które już
    zasygnalizowały wsparcie w zakresie planowanych działań naprawczych, przyczynią
    się do poprawy sytuacji finansowej spółki" - napisano w komunikacie.

    Immoeast wstrzymał większość działań deweloperskich. Przesunięto realizację 29
    projektów, realizację 51 projektów całkowicie wstrzymano.(PAP)

    13.1.Warszawa (PAP) - Analitycy Merrill Lynch podwyższyli rekomendację dla
    akcji Immoeast do "neutralnie" z "poniżej rynku" - poinformowała we wtorek
    agencja Bloomberg. Na zamknięciu poniedziałkowej sesji jeden papier spółki
    wyceniany był na 3,36 zł.(PAP)
    ----------

    Zatem spolka co trzeba wstrzymala, co trzeba splacila, a teraz spijac bedzie
    spokojnie powolne wzrosty notowan.

    Narysujmy kanal od 30 grudnia do dzisiaj i zobaczmy, ze nawet dzisiajsze
    notowania szly - jak pod sznurek, dokladnie srodkiem kanalu. Gorna linia kanalu
    opiera sie na trzech punktach a dolna na dwu punktach.

    Zatem "stosujac" wzrosty rzedu 5-6% NIE BEDZIE KOREKTY JESZCZE DLUGO BO DROGA
    DLUGA DO 8 ZL A POTEM 12 ZL NA OGROMNYCH OBROTACH-TAK !! spolka Immoeast z
    obrotami kolo 50 mln zl w Polsce i zblizonych -nieco nizszych, w Wiedniu, nie
    zasluguje by ja dac do naszego WIG20.

    To lacznie z Immofinanz najwiekszy!!!! najwiekszy developer w Austrii.

    Nie osmieszajmy gieldy wiedenskiej, ktora raptownie dominuje nasz gielde... bo
    to nie prawda... Nasza Gielda pozalowala troche kasy by byc dominatorem rynku
    praga budapeszt bukareszt....na to nie znalazla wsparcia w polskich
    bankach...nasza madrosc...:-(
    Tym sposobem wieden urosl w oczach i poczulismy sie zagrozeni i szukamy
    pomocy...teraz..TERAZ zly na to czas.... Nadal mozna wpuscic Immoeast do WIG20
    i pokojowo wejsc w rynek Wiedenski-glaskac kota to bedzie jadl z reki...nie
    mowiac ze wtedy kurs Immoeast wroci do 40 zl...oooo ladnie...do 40 zl.. ajest
    ponizej 4 zl jeszcze dzisiaj...
    kroovka
    Ale nie o to teraz chodzi, nie o cale ciasto ale o ciastko.

    Idzie mi o Immoeast i tych co sporo czasami stracili na rynku-jesli tacy
    jeszcze sa (?) to tu maja wzorcowy rynek spolki (ktora nie jest typowym
    deweloperem bo teraz nie buduje tylko odzyskuje pozycje) do odrobienia strat
    jesli 3 krotna zmiana kapitalu do polowy roku Im odpowiada.

    Pozdrawiem
    kroovka