  • 1. Data: 2009-02-21 19:37:28
    Temat: Pytanie do kolegów grupowiczów...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Skoro nasze wojska stacjonują w Afganistanie, a nasz rodak własnie w wojnie
    za Islomsko-Żydowskiej stracił życie:

    Ostatnie chwile przed ścięciem polskiego inżyniera
    http://www.prawica.net/node/15324

    to tych żydowskich chujów z Goldamn Sachs:

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/37644,koniec_
    bankow_inwestycyjnych_na_wall_street.html
    " ...Prezes Goldman Sachs - Lloyd Blankfein, i prezes Morgan Stanley"...

    powinni za chuje powiesić, nie sądzicie drodzy koledzy grupowicze ?.

    http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html
    "...Jednocześnie przyznali, że - uwzględniając koszt pieniądza - bank
    zarobił na grze walutami naszego regionu 8 proc... "

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-21 19:50:44
    Temat: Re: Pytanie do kolegów grupowiczów...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Michnik ty żydowska kurwo, jak ja cię nienawidzę ....

    Endriu

  • 3. Data: 2009-02-21 19:57:37
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Michnik ty żydowska kurwo, jak ja cię nienawidzę ....

    http://tiny.pl/bq5v

    [...]
    2008-12-15 19:42:30Re: Zrobił w wałka współbraci hahahaDieter
    Ja mam z kolei quiz:

    Co laczy ponizszych panow i jaki jest ich zwiazek z "Hank" Paulsonem,
    autorem planu Paulsona?:

    3. Lloyd Blankfein (Goldman Sachs)
    [...]

    > Skoro Tusk i Goldman Sachs zarobił, to kto stracił ?.

    My Naród!

    Endriu

  • 4. Data: 2009-02-22 09:59:02
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > My Naród!

    Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    "Stare kraje Unii Eorpejskiej ratujac siębie w jakikolwiek rozpaczliwy
    sposób, natomiast kraje wschodzące no zostaną troszkę na lodzie ".

    "Dz": Duńczycy też psuli złotówkę
    http://tiny.pl/bq2h

    Endriu

  • 5. Data: 2009-02-22 15:23:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:
    > http://waluty.onet.pl/1920273,wiadomosci.html
    > "...Jednocześnie przyznali, że - uwzględniając koszt pieniądza - bank
    > zarobił na grze walutami naszego regionu 8 proc... "

    Ja tam plebs i leszczyna jestem dlatego mam pytanie do doświadczonych
    demaskatorskich traiderów walutowych. Jak to się robi żeby na manipulowanym
    ruchu na parze eur/pln od 3,5 do 4,9 zarobić aż 8%?