  • 11. Data: 2005-03-23 07:10:29
    Temat: Re: Pytanie o BIK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 20:23:33 +0100, Slawek Kos naskrobał(a):

    > Wbrew wszystkim wypowiadajacym sie w tym watku sadze, ze nie tylko nic w BIKu/ING
    nie wskorasz, ale na dodatek nie masz szans cokolwiek wskorac...

    > Oczywiscie nie znam tresci zapisu na twoj temat w BIKu, ale na podstawie tego co
    piszesz zakladam, ze BIK ma co najmniej dwie informacje na twoj temat:
    > 1. ze masz juz splacony ten kredyt
    > 2. ze podczas jego splacania raz nie splaciles raty w terminie.
    >
    > Obie te informacje SA PRAWDZIWE.
    > Nie masz ZADNEJ podstawy prawnej zeby zadac ich sprostowania, bo na jakie niby? Na
    falszywe?

    nie rozumiesz problemu - one w ogole nie powinny byc przetwarzane. Podst
    prawna do ust. o udost. inf. gosp.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2005-03-23 07:40:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slawek Kos said the following On 2005-03-22 20:23:
    [...]

> [...]
    > 1. ze masz juz splacony ten kredyt
    > 2. ze podczas jego splacania raz nie splaciles raty w terminie.
    Jedno mnie zastanawia. Autor pisze o 14 dniach opóźnienia. O ile mi
    wiadomo, to pierwszy "przedział" to 0-30 dni opóźnienia. _Jeśli_
    faktycznie było to 14 dni to powinien mieć w BIK status "0"
    Może w BIK-u są inne dane na jego temat ?

    [...]

  • 13. Data: 2005-03-23 10:04:05
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał(a):

    > Po prostu bank, w ktorym teraz chcesz wziac kredyt nie chce ci go
    > udzielic. Nie wiem, czy maja jakis powod a zapis w BIKu traktuja
    > jako wygodny pretekst zeby cie splawic, czy tez sa tacy bezmyslni,
    > ze nie wdaja sie w interpretacje zapisu.

    Wytlumaczylem sie przed bankiem, z ktorego chce teraz wziac kredyt,
    przedstawilem oswiadczenie opisujace przyczyne takiego zapisu w BIK,
    dostarczylem potwierdzenia splaty rat poprzedniego kredytu i to
    wystarczylo.

    Niemniej jednak, czuje sie pokrzywdzony zapisem w BIK poczynionym
    przez ING.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 14. Data: 2005-03-23 10:06:36
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > faktycznie było to 14 dni to powinien mieć w BIK status "0"
    > Może w BIK-u są inne dane na jego temat ?

    Czekam w tej chwili na odpis z BIK, ale watpie, zeby byly tam
    jakiekolwiek inne dane, nie mialem nigdy zadnego innego kredytu, a
    bank, ktory poinformowal mnie o zapisie w BIK, stwierdzil, ze
    widnieje tam informacja o zobowiazaniu z lipca 2004 r. Dokladnie
    wtedy spoznilem sie o 10 dni z rata w ING.

  • 15. Data: 2005-03-23 12:48:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 21 Mar 2005 22:36:22 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:

    >Tylko na co mam sie powolac w tym pismie? Czy prawo bankowe specyfikuje
    >minimalny czas zwloki, po ktorym fakt zadluzenia jest zglaszany do BIK? Czy
    >jest jakas wykladnia prawna odnosnie utrzymywania przez BIK danych osob nie
    >posiadajacych zadnych biezacych zobowiazan wobec bankow?
    >
    >Dzisiaj wyslalem do BIK wniosek o udostepnienie moich danych.

    Jeśli dane, jakie przesłał Bank do BIK sa nieprawdziwe i przez to
    poniosłes straty, to art. 415 K.C.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 16. Data: 2005-03-23 22:07:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol napisał(a):
    > nie rozumiesz problemu - one w ogole nie powinny byc przetwarzane. Podst
    > prawna do ust. o udost. inf. gosp.

    a jej związek z BIK?

    KG

  • 17. Data: 2005-03-26 19:16:22
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał(a):

    > Czekam w tej chwili na odpis z BIK, ale watpie, zeby byly tam

    Danych z BIKu jeszcze nie ma, ale w miedzyczasie poprosilem o opinie
    kredytowa z ING. Przyslali bardzo szybko (w ciagu 2 dni). W opinii
    jest napisane, ze obsluga kredytu przebiegala terminowo, z wyjatkiem
    jednego 11-to dniowego spoznienia oraz ze kredyt zostal w calosci
    splacony wczesniej. Czyli potwierdzili tym moja wersje.

    Poczekam jeszcze na odpis z BIK i jesli tamtejsza informacja o
    opoznieniu bedzie inna niz opinia kredytowa z ING, zazadam
    sprostowania.

  • 18. Data: 2005-03-26 22:09:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Poczekam jeszcze na odpis z BIK i jesli tamtejsza informacja o
    > opoznieniu bedzie inna niz opinia kredytowa z ING, zazadam
    > sprostowania.

    Nie powinni robić problemu, szczególnie jeśli masz opinię w ręku.

  • 19. Data: 2005-03-31 18:01:14
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Nie powinni robić problemu, szczególnie jeśli masz opinię w ręku.

    Przyszedl juz odpis z BIK, a w nim wyraznie widac, ze opoznienie jest
    z przedzialu 31 do 90 dni, co drastycznie kloci sie z opinia, ktora
    otrzymalem od ING (11 dni).

    Zaczynam wiec moja batalie z ING o sprostowanie danych umieszczonych w BIK.