  • 1. Data: 2010-03-11 07:42:02
    Temat: Pytanie o PIT
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Caly ubiegly rok nie gralem, zadnych tranzakcji. Dostalem z BM zerowy
    PIT, mam to tez rozliczac i taki z samymi zerami zglosic do US czy nie
    musze tego robic ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-03-11 23:44:58
    Temat: Re: Pytanie o PIT
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam to tez rozliczac i taki z samymi zerami zglosic do US czy nie musze

    Nie musisz. Ale lepiej to zrób, żebyś miał ciągłość w US - oni się na tym i
    tak nie znają, ale czasem lubi im palma odbić i będą Cię ciągać z pytaniem
    czemu nie złożyłeś PIT. W sumie to moga Cię też ciągać z pytanie czemu
    złożyłeś ;)
    To jednak dziwne, że dom maklerski coś Ci wysłał, bo ja z martwych rachunków
    PITu nie dostawałem.
    Dombrek

  • 3. Data: 2010-03-14 22:23:26
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    A ja się podłączę. Czy aby straty można było odliczyć w kolejnym roku, to
    trzeba je już w tym roku wpisać do oświadczenia?

  • 4. Data: 2010-03-15 07:05:28
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    >A ja się podłączę. Czy aby straty można było odliczyć w kolejnym roku,
    > trzeba je już w tym roku wpisać do oświadczenia?

    tak i to koniecznie, w picie za dany rok musisz wykazać zyski/straty
    dotyczące tego roku
    jak nie wykażesz
    to w następnym nie odliczysz jak będziesz miał taką mozliwość

    pozdrawiam
    RySZARd