  • 11. Data: 2006-08-11 21:19:16
    Temat: Re: Pytanie o Paypal. Czy jest rozwiazanie?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:3be3.00000184.44dccac8@newsgate.onet.pl...

    > Odwiedzajac strone:
    > http://www.hsbc.com.hk/hk/personal/bank/ibc/mthk_gui
    de.htm?wtfrom=ip1know_e

    > Po wypelnieniu formularzu online doslac wymagane dokumenty i
    > czekac na piny i karte.

    Podpowiesz mi jeszcze coś? Czy wysyłałeś papierową kopię
    aplikacji. jeśli tak, to czy podpisywałeś każdą stronę, czy też w
    ogóle tam nic nie podpisywałeś? Jak rozwiązałeś kwestię kopii
    dokumentów (jaki rodzaj potwierdzenia zgodności z oryginałem) i
    wzoru podpisu (coś nie mogę zlokalizować przeznaczonego na to
    miejsca na formularzu aplikacji)?

    Wysłałem aplikację na HKD Current, ale kurcze nie wiem czy dobrze.
    W każdym razie ewentualnie na Statement Savings chyba łatwo będzie
    przekształcić. O kartę kredytową nie wystapiłem, żeby było
    łatwiej.

    marekz

  • 12. Data: 2006-08-11 23:33:29
    Temat: Re: Pytanie o Paypal. Czy jest rozwiazanie? - Chyba Tak !!!
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    D napisał(a):
> [...]
    > dziala w pelni bo jest ograniczona do jedynie wysylania pieniedzy z
    > konta a nie mozna przyjmowac i przelewac z paypal na konto w banku.
    > Wobec tego szukam rozwiazania. Potrzebuje wyslac pieniadze, a mam
    > mozliwosc wyslania ich tylko na konto uzytkownika paypal, a z tego konta
    > chcialbym aby te pieniadze zostaly wyslane na moje konto w polskim banku.
    > Czy slyszeliscie moze o istnieniu jakiejs firmy, ktora ofeuje tego typu
    > uslugi? To jest: udostepnia swoje konto paypal, na ktore mozna wplacic
    > pieniadze, po czym te pieniadze przelewa na moje konto bankowe, ktore im

    Trochę późno, więc może mi się coś pomieszało w głowie, ale własnie
    zajrzałem na Paypala, a tam takie kwiatki:

    Amendment to the User Agreement

    Notice Date: August 10, 2006
    Effective Date: September 14, 2006
    Beginning September 14, 2006, registered PayPal users in the Czech
    Republic, Hungary, Poland and Thailand will be able to receive funds
    into their PayPal accounts as well as withdraw them to a local bank
    account.

  • 13. Data: 2006-08-12 01:39:03
    Od: D <a...@e...com>

> [...]
    > Republic, Hungary, Poland and Thailand will be able to receive funds
    > into their PayPal accounts as well as withdraw them to a local bank

    O w morde :) No to pieknie. Wiec sprawa juz sie sama rozwiazala i nie
    trzeba kombinowac z zakladaniem kont w innych krajach :)
    Oby do wrzesnia...:)

  • 14. Data: 2006-08-12 02:06:53
    Od: "prox" <p...@2...pl>

    D napisał(a):
> [...]
    > uslugi? To jest: udostepnia swoje konto paypal, na ktore mozna wplacic
    > pieniadze, po czym te pieniadze przelewa na moje konto bankowe, ktore im

    A może lepszym rozwiązaniem są konkurencyjne serwisy internetowe
    zajmujące się
    płatnościami i przelewami ja korzystam z
    http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/
    chwalę sobie po pierwsze pieniądze mam na koncie po 2-4 dniach
    prowizja jest
    normalna tj. 7PLN ;)))) Są bezpieczni tani solidni i
    stosunkowo szybcy.Pieniądze jeśli są przelewane na konto walutowe to
    będa w
    dolarach lub euro a jeśli na złotówkowe to w złotych ale kurs
    wymiany jest naprawdę dobru
    w zasadzie identyczny ze średnim kursem NBP wachania są w granizach
    1%, kolejny
    plus to ten że za ich pomocę mogę regulować płatności
    w internecie bez stresu że ktoś niewłaściwy pozna nr. mojej karty
    kredytowej itp.
    Na stronie http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/ jest wszystko
    dokładnie opisane zrozumiale przystępnie no i po polsku ;)))) co jest
    też
    istotne. Polecam

  • 15. Data: 2006-08-12 09:16:28
    Od: D <a...@e...com>

    > A może lepszym rozwiązaniem są konkurencyjne serwisy internetowe
    > zajmujące się
    > płatnościami i przelewami ja korzystam z
    > http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/

    No tak, a nie wystarczylo podac linka www.moneybookers.com?
    Koniecznie musisz sobie referali zbierac w kazdym swoim poscie?
    Z moneybookers korzystam juz i gdybym mial mozliwosc wyslania pieniedzy
    przez Moneybookers stamtad skad potrzebuje to bym sobie nie zawracal
    glowy Paypalem.
    Tak czy siak sprawa rozwiazana. Trzeba czekac do 14go wrzesnia.

  • 16. Data: 2006-08-12 11:17:57
    Od: mm <m...@m...com>

    No to wszystko zmieni w Polsce wraz z gwałtownym wzrostem handlu zagranicznego !
    Jajka stanieją. Ja zostanę wojewodą smoleńskim. I wszystkie dzwony uderzą. I nie
    będzie nudy, tylko konstrukcja i wielki, natchniony płacz odrodzenia.

  • 17. Data: 2006-08-12 23:32:03
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Trochę późno, więc może mi się coś pomieszało w głowie, ale własnie
    > zajrzałem na Paypala, a tam takie kwiatki:

    5,4% + 0,35 Euro? Dobre...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 18. Data: 2006-08-13 14:35:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 01:32:03 +0200, Piotr napisał(a):

    > 5,4% + 0,35 Euro? Dobre...

    Czy należy rozumieć, że tyle PayPal bierze za wycofanie środków?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2006-08-13 21:19:00
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Czy należy rozumieć, że tyle PayPal bierze za wycofanie środków?

    Faktycznie...moze niedokladnie..

    Przy zalozeniu ze wysokosc wplat do 2500 euro w skali miesiaca - czyli za
    jakies drobne wplaty, aukcje, itp. i wplacac nam bedzie amerykanin ktoremu
    cos sprzedamy na ebayu, to mamy:

    3,9% prowizji + 0,30$ oplaty + 2,5% za przewalutowanie = 6,4% + 0,3$

    Oczywiscie jest to jeden z przypadkow - ale wystepujacy najczesciej.

    Kesli ktos nam wplaca srodkami ktore juz ma na koncie (co nie jest czeste -
    a oczywiscie najbardziej eksponowane i reklamowane) to bedzie to jedyne
    2,5% - ale chyba jeszcze nie widzialem takiej wplaty.

    Inna opcja - gdy wplaca nam ktos z unii (tylko nie wiem kto, bo na szczescie
    nasi sasiedzi nie maja zaufania do paypala i bardzo dobrze) - mamy wtedy
    2,9% + 2,5% + 0,35 Euro = 5,4% + 0,35 Euro.

    Do tego oczywiscie oplata za przeslanie srodkow z konta w paypalu na swoje
    konto bankowe... ceny jeszcze nie podano, ale mysle ze bedzie to cos
    pomiedzy 1 a 2 zl.

    Tak wiec - jesli ktos sprzedaje a ebayu i ma na tyle malo inteligentnych
    klientow z usa ktorzy sie upiera na paypala (ktory imho jest jednym z
    najbardziej niebezpiecznych tego typu serwisow i najlatwiej w nim stracic
    pieniazki) to wspolczuje.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 20. Data: 2006-08-14 09:27:04
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > klientow z usa ktorzy sie upiera na paypala (ktory imho jest jednym z
    > najbardziej niebezpiecznych tego typu serwisow i najlatwiej w nim stracic

    Paypal to tylko narzędzie.
    Przelew w wielu bankach to w relacji do transferowanej kwoty
    niejednokrotnie więcej niż 10% - ale zwykle, w przypadku e-bay'a koszt
    ponosi płącący, o czym również w wielu przypadkach dowiaduje się "po".

    Najtaniej jest przekazać pieniądze "przez znajomego", który wręczy
    gotówkę zakupioną w kantorze, a będzie jechał na koszt pracodawcy za dwa
    miesiące.

    Paypal może służyć innym celom, niż transakcje aukcyjne - Paypal wypada
    np. taniej niż darowizna za pomocą SMS'a - której koszt to minimum 22% z
    racji podatku VAT.

    Pzdr: Witek