  • 1. Data: 2006-09-18 21:57:38
    Temat: Pytanie o konto w KredytBanku
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Witam.
    Mam pytanie do posiadaczy konta w Kredyt Banku.
    Czy system internetowy jest tak ułomny, że w historii operacji nie ma
    żadnych informacji odnośnie nadawcy i jego numeru konta dla przelewów
    przychodzących?
    Otrzymałem pierwszy przelew i gdyby nie fakt, że sam go do siebie wysłałem
    to nigdy bym nie zgadł od kogo on jest. Jako nadawca tylko "Państwo",
    danych rachunku brak, jedynie tytuł przelewu jest normalny.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 2. Data: 2006-09-19 16:11:00
    Temat: Re: Pytanie o konto w KredytBanku
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "bartoldzik" wrote in message

> [...]
    > to nigdy bym nie zgadł od kogo on jest. Jako nadawca tylko "Państwo",
    > danych rachunku brak, jedynie tytuł przelewu jest normalny.

    dokładnie:)
    tylko od kogo i tytuł wpłaty

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-19 21:52:32
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie:)
    > tylko od kogo i tytuł wpłaty

    W UK tak jest standardowo.
    A w ogóle na myśl o tamtejszym systemie bankowym pięści mi się zaciskają.

  • 4. Data: 2006-09-20 03:58:23
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > W UK tak jest standardowo.
    > A w ogóle na myśl o tamtejszym systemie bankowym pięści mi się zaciskają.

    A tak poza tym, to co masz do zarzucenia tutejszym bankom? Ze przelewy sa
    darmowe i nie zdzieraja za prowadzenie konta? Ze w niektorych overdraft jest
    za free, a karty kredytowe sami wciskaja klientom?
    Owszem, moze zabezpieczenia kont przez www nie sa bardzo wyszukane, ale
    mysle, ze wynika to raczej
    z doswiadczen i pragmatyzmu - jesli sie nie wlamuja - to po co sie
    wykosztowac na tokeny dla wszystkich?
    Szczegoly kazdego 'debitsa' i 'creditsa' bez problemu uzyskasz na telefon -
    no ale juz chyba wiem w czym tkwi Twoj problem ;)

    Pozdro,
    Hants