  • 1. Data: 2007-01-29 11:02:35
    Temat: Pytanie o lokate w BZWBK
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Witam.

    Mam konto Prestiż w banku BZWBK. Z dostepem przez internet rzecz jasna.
    Chciał bym w tym koncie zalozyc lokate terminowa. Powiedzmy na 3 miesiace.
    I tu pytanie - czy w trakcie trwania tego okresu bede mogl doplacac do
    niej kase, czy musi pozostac tyle, ile wplace na poczatku? Nigdzie nie
    moge sie tego doczytac.

  • 2. Data: 2007-01-29 14:13:55
    Temat: Re: Pytanie o lokate w BZWBK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <o...@s...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > I tu pytanie - czy w trakcie trwania tego okresu bede mogl doplacac do
    > niej kase, czy musi pozostac tyle, ile wplace na poczatku? Nigdzie nie

    Lokata to lokata (okreslona kwota i termin zapadalnosci), a to o czym
    myslisz (doplacanie) to konto oszczednosciowe.