  • 11. Data: 2008-12-01 13:12:08
    Temat: Re: Pytanie odnośie KK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 08:51:52 +0100, W?odziu napisał(a):

    > 3. Jaka jest obecnie najlepsza KK (limit oko?o 10k) ? Zale?y mi przede
    > wszystkim na:
    > -niskiej op?acie za KK (ewentualnie niska kwota zwalniaj?ca z op?aty) -
    > d?ugim okresie bezodsetkowym (oko?o 55-60 dni) - cashback, lub jakie?
    > sensowne zbieranie punktów - dobrym podgl?dem KK w necie, z mo?liwo?ci?
    > automatycznej sp?aty z KO
    > - nie POLBANK!!

    Nie skreślałbym tak Polbanku. Fakt o www można od razu zapomnieć. Z
    plusów to bardzo łatwo wykonać limity aby w kolejnym roku karta była za
    darmo. Zakupy karty można rozłożyć na raty w całkiem sensowny sposób.
    Najlepsze przeliczniki dla transakcji w obcych walutach. Spłacać można np
    z konta w Eurobanku, które jest całkiem nieźle oprocentowane.

    Xenocide