  • 1. Data: 2007-11-04 12:05:19
    Temat: Pytanie odnośnie mbanku
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Czy w mbanku można w ramach jednego konta zakładać dowolną ilośc rachunków
    jak to ma miejsce w Inteligo?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-11-04 12:34:48
    Temat: Re: Pytanie odnośnie mbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fatrix napisał(a):
    > Czy w mbanku można w ramach jednego konta zakładać dowolną ilośc
    > rachunków jak to ma miejsce w Inteligo?

    Nie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-11-04 14:13:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy w mbanku można w ramach jednego konta zakładać dowolną ilośc rachunków
    > jak to ma miejsce w Inteligo?

    Nie. Można mieć 4 dodatkowe rachunki "emax", do tego 4 dodatkowe rachunki
    "emax plus". No i jeszcze kilka rachunków w walutach innych niż PLN.

  • 4. Data: 2007-11-04 14:20:02
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 4 Nov 2007 15:13:04 +0100, Marcin Wasilewski wrote:

    > Nie. Można mieć 4 dodatkowe rachunki "emax", do tego 4 dodatkowe rachunki
    > "emax plus". No i jeszcze kilka rachunków w walutach innych niż PLN.

    I jeszcze jedno izzyKONTO.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-11-04 14:41:44
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał

    > Nie. Można mieć 4 dodatkowe rachunki "emax", do tego 4 dodatkowe rachunki
    > "emax plus". No i jeszcze kilka rachunków w walutach innych niż PLN.

    Ok, przesadziłem, może nie dowolną ilość, ale tak ze 2-3? Czy to o czym
    piszesz powyżej da się założyć z poziomu WWW czy trzeba coś dodatkowo
    załatwiać?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 6. Data: 2007-11-04 15:13:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fgkm0l$q4t$1@nemesis.news.tpi.pl, *fatrix* wrote:
> [...]
    >
    > Ok, przesadziłem, może nie dowolną ilość, ale tak ze 2-3? Czy to o
    > czym piszesz powyżej da się założyć z poziomu WWW czy trzeba coś

    emax+ - Zadzwonic i od razu uruchamiaja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2007-11-04 21:37:23
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 4 Nov 2007 16:13:01 +0100, darnok wrote:

    > emax+ - Zadzwonic i od razu uruchamiaja.

    Wystarczy mieć otwarty jeden dowolny rachunek - pozostałe otwierają od ręki
    konsultanci z mLinii. Nowe rachunki widoczne są od razu, po kilku dniach
    przychodzi pocztą papierek z potwierdzeniem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki