  • 1. Data: 2004-06-02 14:04:42
    Temat: Pytanie: w jakich bankach trwają aktualnie promocje na lokaty - z nagrodami :-)
    Od: "Hania" <o...@p...onet.pl>

    jesli ktoś wie i może coś napisać bo np. sam korzysta będzie mi bardzo miło.
    Pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2004-06-02 14:10:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Hania napisał:

    > jesli ktoś wie i może coś napisać bo np. sam korzysta będzie mi bardzo miło.
    > Pozdrawiam :-)

    Lukas ...

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 3. Data: 2004-06-02 14:30:11
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    a znasz jeszcze inne bo w lukasie już sobie jedną założyłam
    :-) dzięki

  • 4. Data: 2004-06-02 14:43:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik hania napisał:

    > a znasz jeszcze inne bo w lukasie już sobie jedną założyłam
    > :-) dzięki

    Jakbym znał to bym podał...
    Czekaj na inne propozycje , albo wejdź na www.nbp.pl
    Zakładka : Adresy WWW , tam Adresy WWW banków w Polsce ...
    I przejrzyj stronki ... w miarę proste ...

  • 5. Data: 2004-06-02 15:12:20
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hania":
    > jesli ktoś wie i może coś napisać bo np. sam korzysta będzie mi bardzo
    miło.
    > Pozdrawiam :-)

    w grupie SGB możesz małą Toyote wygrać, także sprzęt AGD - minimum lokaty
    to 500pln

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-06-02 16:03:49
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    dziękuję serdecznie, o tym nie wiedziałam, zbadam sprawę :-)
    pozdrawiam. Hania

  • 7. Data: 2004-06-03 04:52:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Lukas ...

    A nie trzeba przypadkiem założyć równocześnie konta osobistego?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-06-03 06:02:21
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    Nie trzeba zakładać konta osobistego, to ten plus, ale ta promocja jest już w
    połowie czasu trwania i połowa nagród już wylosowana, zostało jeszcze chyba z
    30 wycieczek i dwa peugeoty 206
    lokata na min. 1000 zł na min. 9 miesięcy, jak polecisz komuś i on założy to
    masz 10 dodatk. szans na nagrodę :-)

  • 9. Data: 2004-06-03 12:35:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    hania napisała:
    > lokata na min. 1000 zł na min. 9 miesięcy, jak polecisz komuś i on
    > założy to masz 10 dodatk. szans na nagrodę :-)

    Eee, w Inteligo tez były takie promocje - za polecenie komuś konta,
    jeśli ten powiadomiony przez nas "ktoś" założył konto Inteligo wypłacało
    jakąśtam sumkę. Niektórzy do tej pory czekają na tę prowizję ;-)

    K.

  • 10. Data: 2004-06-03 12:47:41
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    z pko to ja już nie chcę mieć nic wspólnego :-)
    już tu pisałam o tym zakichanym banku który panie po pięćdziesiątce z
    wymalowanymi pazurami traktują jak swój prywatny folwark...

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=31065703

    pozdrawiam :-)