  • 11. Data: 2005-07-11 10:15:19
    Temat: Re: Qrestwo w M-banku
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    reklamujący napisał(a):
    > Ostrzeżenie przed matactwami w M-banku,
    >

    > w dniu 07 lipca spłacam z opóżnieniem ratę kredytu, następnego dnia 08 lipca
    > ksiegują opłatę 15 PLN tytułem wysyłki monitu .
    >
    > Zlożyłem reklamację której notabene nie za bardzo chcieli przyjąć, dopiero
    > moja groźba natychmiastowego skierowania sprawy do "arbitra" poskutkowała
    > łaskawym przyjęciem reklamacji.
    >
    > Ciekaw jestem jak sprawa się rozwinie.

    IMO bank obciąża klienta w chwili wygenerowania się monitu a nie za jego
    wysłanie. Nie sądzisz chyba, że pracownik przed wysłaniem kilku tysięcy
    monitów sprawdza czy przypadkiem kasa nie wpynęła. Wydrukowany = opłata.

    --
    pzdr
    sidorowski

  • 12. Data: 2005-07-11 10:31:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > stąd wiem że wpłata wpłynęła i została zaksięgowana w dniu 07 lipca
    > bo to bank internetowy i to widać;) aha jak nie znasz się na księgowości
    > to jeszcze masz opis operacji datą operacji i datą księgowania.
    >
    > nieprawdaż? więc zanim zadasz pytanie pomyśl chwilkę proszę;))

    Nie zauważyłeś że pytanie było do Romana?
    Czyżby on miał wgląd w Twoja historię rachunku?;-)

    > warto używać rozumku;)

    To świetnie niurasku, że masz rozumek ;-P
    Następnym razem spróbuj go użyć do tego,
    by tego co Ty wiesz, mogli dowiedzieć się także inni,
    ale z Twojego postu, a nie telepatycznie.

    Monit już dostałeś?
    Jeśli tak, to jaka tam jest data wysyłki?

  • 13. Data: 2005-07-11 10:34:37
    Od: "niurasek" <n...@o...pl>

> [...]
    > wysłanie. Nie sądzisz chyba, że pracownik przed wysłaniem kilku tysięcy
    > monitów sprawdza czy przypadkiem kasa nie wpynęła. Wydrukowany = opłata.

    Piszesz brednie albo jesteś głupi,

    zobowiazanie przestało istnieć w dniu 07 lipca, po tej dacie mowy nie ma o
    jakimkolwiek monicie.

    Takiego idioty jak Ty świat nie widział.

  • 14. Data: 2005-07-11 10:40:30
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Piszesz brednie albo jesteś głupi,
    >
    > zobowiazanie przestało istnieć w dniu 07 lipca, po tej dacie mowy nie
    > ma o jakimkolwiek monicie.
    >
    > Takiego idioty jak Ty świat nie widział.

    brawo! kultura osobista najwyzszych lotow
    nie dosc, ze trole przyszly na grupe to za nimi jeszcze buraki ida

    kursor

  • 15. Data: 2005-07-11 10:50:34
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    niurasek napisał(a):

    > Piszesz brednie albo jesteś głupi,
    >
    > zobowiazanie przestało istnieć w dniu 07 lipca, po tej dacie mowy nie ma o
    > jakimkolwiek monicie.
    >
    > Takiego idioty jak Ty świat nie widział.

    jaka jest data zapadalności raty? Twórca wątku tego nie napisał. napisał
    tylko że wpłacał z opóźnieniem. jakim?

  • 16. Data: 2005-07-11 11:05:46
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-11 12:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    kursor, gdy pisał(a):

    > nie dosc, ze trole przyszly na grupe to za nimi jeszcze buraki ida
    >
    > kursor

    To od wilgotnego upału tak jest: wszystko pleśnią obrasta.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2005-07-11 11:10:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > jaka jest data zapadalności raty? Twórca wątku tego nie napisał. napisał
    > tylko że wpłacał z opóźnieniem. jakim?

    Po tym jeszcze masz ochotę z palantem dyskutować?
    To jakaś pokuta, czy ćwiczysz silną wolę?;-)
    MZ spóźnił sie conajmniej tydzień.

  • 18. Data: 2005-07-11 11:38:58
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał:

    > To od wilgotnego upału tak jest: wszystko pleśnią obrasta.

    Nie, to przez tę nieszczęsną promocję neostrady. A poza tym wakacje są -
    więc dzieci się nudzą...

  • 19. Data: 2005-07-11 11:40:35
    Temat: [OT] Promocja neostrady i trole [was:] Re:Qrestwo w M-banku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-11 13:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    LPoD, gdy pisał(a):

    > Nie, to przez tę nieszczęsną promocję neostrady. A poza tym wakacje są -
    > więc dzieci się nudzą...

    Możebne. A ile jeszcze ta promocja ma trwać?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 20. Data: 2005-07-11 12:11:00
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    S.T. napisał(a):

    > Po tym jeszcze masz ochotę z palantem dyskutować?
    > To jakaś pokuta, czy ćwiczysz silną wolę?;-)

    sam się sobie dziwię. kutasek, niurasek czy jak mu tam ma u mnie PLONKa

    > MZ spóźnił sie conajmniej tydzień.

    jeżeli spóźnił się tydzień to monit mógł być wygenrowany i czekać w
    dz.pocztowym na wysłanie. Kasa wpłynęła 7-go i pewnie od razu została
    zaksięgowana ale obciązenie za monit i jest, nawet jeżeli data
    wygenerowania monitu była równa dacie wpływu raty.

    Niech MS sprawdzi czy nie ma niedopłaty do kapitału, który zapewne
    pobierany jest na samym końcu.