  • 1. Data: 2004-07-24 13:33:29
    Temat: R-ek walutowy w GBP z kartą debetową
    Od: d...@p...onet.pl

    Czy jakiś bank w Polsce oferuje coś takiego ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-07-24 13:36:22
    Temat: Re: R-ek walutowy w GBP z kartą debetową
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jakiś bank w Polsce oferuje coś takiego ?

    nie

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-25 17:52:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cdtosv$rd1$1@news.onet.pl...

    > nie

    A moze jednak, a przynajmniej polowicznie ;). Jesli chodzi o wyplaty
    gotowkowe to rachunek + Maestro w Citibanku :).

    Maciej

  • 4. Data: 2004-07-25 21:13:28
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Rachunek walutowy w GBP z kartą debetową.

    > Czy jakiś bank w Polsce oferuje coś takiego ?

    Musialbys zalozyc konto zlotowkowe w Citi + rachunek w GBP i do tego wyrobic
    sobie karte Maestro. Mozesz ja 'podpiac' do rachunku walutowego, co uczyni
    ja na tyle uzyteczna, ze bez prowizji i bez przewalutowania wyplacisz funty
    w UK (w bankomatach CitiBanku).
    Niestety dla transakcji bezgotowkowych ta opcja jest niedostepna.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2004-07-29 08:35:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    valet <v...@w...pl> wrote:
    > Niestety dla transakcji bezgotowkowych ta opcja jest niedostepna.

    Pytanie - ile jest bankomatow citka na Wyspach? Szukalem na citibank.co.uk i
    jakos nie moglem znalezc :(

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-29 13:22:27
    Od: b...@t...net.pl

    > Pytanie - ile jest bankomatow citka na Wyspach? Szukalem na citibank.co.uk i
    > jakos nie moglem znalezc :(

    W Londynie są cztery. Poza Londynem chyba brak jest takowych.

    Pozdrawiam
    Borys

  • 7. Data: 2004-07-29 19:07:11
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    b...@t...net.pl wrote:
    > W Londynie są cztery. Poza Londynem chyba brak jest takowych.

    Czyli ten Citigroup nie jest taki "worldwide", jak sami się określają...
    ;))

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones