  • 11. Data: 2006-10-10 22:10:21
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-10-10 23:58, osobnik MK stwierdził, iż:
    [cut]

    Jesteś zajebiście nudny i monotonny.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-10-11 07:32:56
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM...
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > w polu "odbiorca" na zwrotnym przelewie widnieje moje nazwisko, jednak
    > dość wyraźnie przekręcone (fonetycznie).

    To zwroc im przelew w zwiazku z niezgodnoscia nazwiska adresata przelewu z
    nazwiskiem posiadacza rachunku.

  • 13. Data: 2006-10-11 11:13:11
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    > Z jakiego konta pienadze zostaly przekazane nie ma znaczenia. Mozesz
    splacic
    > dlug dowolnej osoby, a dluznik (zgodnie z KC) ma obowiazek taka wplate
    > przyjac.

    Tego to na 100% w żadnym kodeksie nie ma! Chyba, że KC = komitet centralny.
    Sprawdź sobie kto to jest dłużnik...

    JS

  • 14. Data: 2006-10-11 11:20:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Bo przelewy nie sa odrzucane automatycznie, wyjatkiem jest nieisniejacy
    > numer rachunku bankowego. Zapewne przelew zostal 'wylosowany' przy
    > wyrywkowej kontroli (dlatego inny dotarl),

    Watpie, kryterium jest raczej kwotowe. Jakie to byly kwoty w obu
    przypadkach?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2006-10-11 11:22:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Nie popadajmy w paranoję, podałem w tytule tylko, że to spłata i imię oraz
    > nazwisko posiadacza karty.

    Tytul to jedna sprawa - ale co/kogo wpisales jako odbiorce?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2006-10-11 12:01:45
    Od: m...@g...com

    ianus wrote:

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > splacic
    >
    > Tego to na 100% w żadnym kodeksie nie ma! Chyba, że KC = komitet
    > centralny. Sprawdź sobie kto to jest dłużnik...

    A czytałeś ty kiedykolwiek KC? W szczególności art.356 par.2 ?

    p. m.

  • 17. Data: 2006-10-11 12:14:35
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > A czytałeś ty kiedykolwiek KC? W szczególności art.356 par.2 ?

    Tak, i nadal nie wyobrażam sobie DŁUŻNIKA przyjmującego spłatę zadłuzenia.
    chyba, że się definicja dłużnika zmieniła ostatnio.

    JS

  • 18. Data: 2006-10-11 12:53:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    m...@g...com wrote:[...]

    > A czytałeś ty kiedykolwiek KC? W szczególności art.356 par.2 ?

    Ale obstawiam, że tam jest o wierzycielu, a nie dłużniku. :-)
    KJ

  • 19. Data: 2006-10-11 13:24:03
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Tytul to jedna sprawa - ale co/kogo wpisales jako odbiorce?

    otóż to
    usłyszałem kiedyś: "księgowanie przelewu odbywa się na podstawie nru
    rachunku, ale niezgodność danych odbiorcy z danymi w przlewie może być
    przyczyną odrzucenia"
    i taka kontrola (wyrywkowa?) musi być ręczna, a jesli automatyczna to też z
    nadzorem, aby uniknąć odrzucenia przelewu np. z powodu jakiejś literówki,
    czy jakiegoś banału
    pewnie też szczegółowiej sprawdzane są przelewy na duże kwoty

  • 20. Data: 2006-10-11 21:53:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ianus" <U...@o...pl> wrote in message

    > Tego to na 100% w żadnym kodeksie nie ma! Chyba, że KC = komitet
    centralny.
    > Sprawdź sobie kto to jest dłużnik...

    Myslem wierzyciel, a napisalem dluznik. Przepraszam za wprowadzenie w blad
    tych wszytkich, ktorzy nie wywnioskowali tego z kontekstu. Mam nadzieje, ze
    byla to tylko jedna osoba, bo inaczej nasz piekny kraj marnie skonczy ;).

    MK