  • 1. Data: 2012-05-14 14:16:55
    Temat: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

  • 2. Data: 2012-05-14 14:29:17
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: "Mariusz" <e...@n...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2012-05-14 14:31:05
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

  • 4. Data: 2012-05-14 14:31:44
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

  • 5. Data: 2012-05-14 14:35:23
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:joqtub$o9h$1@node2.news.atman.pl...
    >> No panowie - ja juz dostalem :)
    >>

    > A ja nie :(

    Ale masz kolejna szanse ;)

    http://gruper.pl/x.php/1,20926/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A-otwarcie-bezplatnego-konta-osobist
    ego.html?utm_source=newsletter-polska-2012-05-14&utm
    _medium=e-mail&utm_term=polska&utm_campaign=8abfd20b
    3ca2d06da3e8a69234e2a946&grid=26231758

  • 6. Data: 2012-05-14 14:40:20
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Waldek <j...@t...mam> napisał(a):

    > No panowie - ja juz dostalem :)

    To może jest jeszcze na grupie ktoś kto dostał kartę, aktywował ją i
    zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

  • 7. Data: 2012-05-14 14:44:29
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ale masz kolejna szanse ;)

    Spełniłem warunki w kwietniu. Był przychód na tałzena i był przelew komórką.
    Ale u mnie wszystko możliwe. Ja nawet lokaty w Idea Banku nie mogę założyć.

    Chyba muszę iść do jakiegoś szamana, żeby mnie odczarował.

  • 8. Data: 2012-05-14 14:51:06
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Maj, 14:40, "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

    > To może jest jeszcze na grupie ktoś kto dostał kartę, aktywował ją i
    > zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

    Kartę dostałem, ale nie aktywowałem. Wiśnie są. Opłaty za kartę nie
    pobrali.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2012-05-14 14:52:25
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 14:16, Waldek pisze:
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    potwierdzam

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-05-14 14:55:07
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-05-14 14:40, Konfabulator pisze:

    > To może jest jeszcze na grupie ktoś kto dostał kartę, aktywował ją i
    > zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

    a po co ja aktywowales w regulaminie nie bylo o tym mowy. z tego co
    widze za nieaktywowana karte oplaty nie pobieraja :D

    pawlin