  • 31. Data: 2012-05-15 03:11:56
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    W wiśniówce % czas niezmiernie ważny.
    Chciałem właśnie 100-wke przelać dalej a tu zonk bo wyskakują jakieś
    errory, czyli w rafim jak w półbanku

  • 32. Data: 2012-05-15 03:21:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerry ." 3...@3...googl
    egroups.com

    : W wiśniówce % czas niezmiernie ważny.
    : Chciałem właśnie 100-wke przelać dalej a tu zonk bo wyskakują jakieś
    : errory, czyli w rafim jak w półbanku

    Ja pobrałem z bankomatu.
    A teraz tysięczny raz oglądam Misję -- masakrę ludności indiańskiej w imię Boga.

    http://www.filmweb.pl/Misja

    [..] zważywszy na zBożny cel, powiedziałbym, że tak [..]

    I tak oto Bóg zadrwił z DVB-Trwam, upierającej się co do
    wdrapania się na maszty... Bo film ten oglądam dzięki
    tunerowi DVB-T, który kupiłem po to, aby ukazać absurd
    DVB-T w Polsce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-05-15 06:27:46
    Od: disnej <d...@g...com>

    Czy ktoś dostał 200zł (za kwiecień i maj) ?

  • 34. Data: 2012-05-15 09:37:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ^^^^^^^ ^^^^^^^
    > Może tu jest pies pogrzebany? Czyli "dwa wpływy w wysokości minimum 1000
    > zł każdy, w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych" należy
    > interpretować "po dwa wpływy w dwóch kolejnych miesiącach"?

    W rajfim bylem pod koniec kwietnia.
    Przelew na 1000zl zrobilem doslownie ostatniego dnia kwietnia.
    Przelewy z komory (dwa albo i wiecej, bo akurat sam potrzebowalem)
    zrobilem tego samego dnia, kolo 13 korzystajac z mcdonaldowego hotspota,
    bo akurat aero2 nie dziala w centrum Sopotu :).

    Warunki za maj spelnilem kolo drugiego, co by miec to juz z dupy.
    Karte aktywowalem, bo tak czy siak oplata bedzie potracona
    a karta zawsze moze sie przydac, ale chyba za miesiac zrezygnuje z niej.
    Konto raczej zostawie.

  • 35. Data: 2012-05-15 09:43:58
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Kartę dostałem, ale nie aktywowałem. Wiśnie są. Opłaty za kartę nie
    pobrali.

    Za drugi miesiac tez nie pobrali oplaty?
    Bo jak piszesz o oplacie za pierwszy miesiac,
    to w sumie to oczywista oczywistosc :).

  • 36. Data: 2012-05-15 13:39:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "marian" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@ynss14...
    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 14:16:55 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    Wygląda na to, że premię dostałem za konto gdzie spełniłem warunki w kwietniu i
    maju (karty tutaj jeszcze nie aktywowałem), za konto z warunkami spełnionymi
    tylko w kwietniu jeszcze premii nie ma.

    Ja spełniłem w kwietniu i 9 maja. I "kupa".

  • 37. Data: 2012-05-15 15:16:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jot15a$7te$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Karte aktywowalem, bo tak czy siak oplata bedzie potracona
    > a karta zawsze moze sie przydac, ale chyba za miesiac zrezygnuje z niej.

    Dali wiśnie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-05-18 09:11:13
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dali wiśnie?

    Tak jak wiekszosci - 14.05.2012 :)

  • 39. Data: 2012-05-20 10:22:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    A ja złożyłem właśnie reklamację. W niedzielę.. Kontakt z bankiem 24 na dobę.
    Miła pani poklikała , przeczytała mi treść reklamacji. Pożyjemy, zobaczymy.

  • 40. Data: 2012-05-20 10:56:09
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-20 10:22, wiatrak pisze:
    > A ja złożyłem właśnie reklamację. W niedzielę.. Kontakt z bankiem 24 na
    > dobę. Miła pani poklikała , przeczytała mi treść reklamacji. Pożyjemy,
    > zobaczymy.

    Mnie bank odmówił przyjęcia reklamacji, bo mają czas do końca maja na
    wypłatę.