  • 11. Data: 2005-11-09 22:55:39
    Temat: Re: [RB] cos ulepszają
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 9 Nov 2005 23:10:05 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Gralak" <
    >
    >i żona mialaby karte niesplacona jakbym sie ciebie sluchal :-)
    >*** blad ***

    A jeszcze jedno - chcąc być sprawiedliwym i obiektywnym należy ganić,
    gdzie trzeba ganić, i chwalić, gdzie trzeba chwalić. Zatem spieszę
    donieść, że nowe listy haseł w RB a la Inteligo są bardzo ładne.
    Dostałem już dziś. Zamawiałem w niedzielę wieczorem, bank wysłał w
    poniedziałek - gratulacje; swoją drogą dziwna ta poczta, list zwykly w
    2 dni dostarczyła. chyba jej się coś pomerdało - przypadkiem wpadło do
    przegródki z priorytetami czy co :)
    No więc listy-karty są jakieś 15 razy ładniejsze niż te w Inteligo ;)

    PG