  • 11. Data: 2002-12-26 15:36:16
    Temat: Re: RB i "odstąpienie od umowy"
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:qe7m0v8rmqi5agakgskrs8cntbhqamjh4d@4ax.com...

    > Wydawalo mi sie, ze nalezysz do klientow, ktorym nie trzeba podawac na
    > tacy w formie papierka informacji, ktore sa zawarte w internetowym
    > serwisie na temat tego poduktu.

    Napisales
    <cite>
    Klient powinien otrzymac wzor oswiadczenia od umowy w momecie jej
    zawierania, czyli w wypadku KK najczesciej w momemncie skladania
    wniosku (ktory wzykle zawiera tez umowe).
    </cite> news:vq3j0vsn1pgg37jubago4ga8o54bpqv8st@4ax.com

    Ja nie otrzymalem ;). Wiem, ze Regulamin jest na www, czytalem go w dniu
    rozpoczenia karty [nawet troche sie czepialem, pamietasz? ;)]. Jednak OWU
    juz nie potrafi znalezc na
    http://www.mojavisa.pl/, nie widze tez wzoru odstapienia od Umowy, choc z
    napisaniem czegos takiego dalbym sobie rade ;). Warunkow ubezpieczenia nie
    wymysle ;). Czemu nie zostamy one opublikowane w Internecie?

    Maciej

  • 12. Data: 2002-12-26 15:56:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 26 Dec 2002 16:36:16 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >zawierania, czyli w wypadku KK najczesciej w momemncie skladania
    >wniosku (ktory wzykle zawiera tez umowe).

    Ale mnie przy skladaniu wniosku przz Ciebie nie bylo :).
    A skoro podpisywales, ze otrzymales wzor oswiadczenia to trzeba bylo
    sie o niego upomniec albo nie podpisywac.

    W Pekao jak podpisywalem umowe o Partnera upomnialem sie o regulamin i
    wzor oswiadczenia. Regulamin znalezli, wzoru oswiadczenie nie :/
    Wykreslilem punkt o otrzymaniu oswiadczenia i skonczylo sie na
    portfelu wreczanym przez Pania dyrektor oddzialu :D.

    http://www.mojavisa.pl/?page=bezpieczenstwo01
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 13. Data: 2002-12-26 16:12:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A skoro podpisywales, ze otrzymales wzor oswiadczenia to trzeba bylo
    > sie o niego upomniec albo nie podpisywac.

    Oswiadczenie potrafie sam napisac ;p

> [...]
    > Wykreslilem punkt o otrzymaniu oswiadczenia i skonczylo sie na
    > portfelu wreczanym przez Pania dyrektor oddzialu :D.

    Nie wiem czy Multi jest az na tyle elastyczne zeby pozwolic na wykreslanie
    czegokolwiek ;). I nie bardzo mi przychodzi do glowy cos czym by mozna mnie
    przekupic ;). Dyrektora poznalem, Aquariusa zwiedzilem ;p.

    > http://www.mojavisa.pl/?page=bezpieczenstwo01
    > --

    Fakt. Nawet mam wrazenie jakbym juz to kiedys czytal.

    Maciej

  • 14. Data: 2002-12-26 16:41:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 26 Dec 2002 17:12:11 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Nie wiem czy Multi jest az na tyle elastyczne zeby pozwolic na wykreslanie
    >czegokolwiek ;).

    W Multi nie byloby potrzeba bo na pewno bys to oswiadczenie dostal :)
    Z reszta przeciez Tobie by i tak sie to do niczego nie przydalo bo
    regulamin juz czytales a oswiadcznie potrafisz sam napisac :D.

    A w Pekao mimo, ze o nie prosilem nie byli w stanie go dostarczyc.
    Wiec punkt wykreslilem, karte wzialem i poszedlem :).

    >I nie bardzo mi przychodzi do glowy cos czym by mozna mnie
    >przekupic ;).

    To byly przeprosiny juz po fakcie :)

  • 15. Data: 2002-12-27 08:25:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > No wlasnie, ktos zapomnial o Regulaminie i OWU przy wysylaniu mi wniosku...
    > ;p

    A w moim przypadku (i paru moich znajomych) citi przez 6-mcy odkad posiadam karte nie
    przeslal mi umowy ;-P I z tego co wiem, to nie zamierza ;-// Regulamin czy OWU moge
    sobie
    wydrukowac (albo wziac przy okazji z banku), ale _umowy_ sobie juz nie wydrukuje :D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. jak Wojtek slusznie zauwazyl, powinienes czytac, to co podpisujesz :D