  • 1. Data: 2009-03-26 18:57:21
    Temat: RENEGOCJOWANIE KREDYTU
    Od: p...@w...pl

    Witam My mamy kredyt długoterminowy w Polbanku, dzisiaj byliśmy i
    przedstawiono nam opcję składającą się z dwóch wariantów spłata
    różnicy ok 90 tyś lub podwyższenie marży o 0.5 %. I po dalszych
    negocjacjach stanęło na tym, ze nie mamy wyjścia bo nie ma innej
    opcji. Spłaty rat mamy jak w zegarku, mąż ma u nich konto firmowe,
    konto prywatne mamy również, kredytowe + lokata !! I i tak dla nich to
    nie jest wystarczająca wiarygodność, więc ja nie rozumiem po co ten
    cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
    bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował
    z korzyścią dla siebie !!

  • 2. Data: 2009-03-26 19:08:38
    Temat: Re: RENEGOCJOWANIE KREDYTU
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    To prowokacja czy ty tak na poważnie? :-)

    Jeśli na poważnie to płać raty dalej, nie podpisuj żadnych aneksów i tyle.
    Wypełniaj warunki umowy i tyle, nie będą mieli łatwo.

    mz

  • 3. Data: 2009-03-26 19:09:12
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    p...@w...pl wrote:
    > bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował
    > z korzyścią dla siebie !!

    I coś podpisaliście?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 4. Data: 2009-03-26 19:11:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 19:57, p...@w...pl wrote:
> [...]
    > cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
    > bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował

    Pozamykajcie wszystkie rachunki poza tym cholernym kredytem i
    zacznijcie szukać nowego banku do refinansowania. Trzeba skurwieli
    ukarać.

  • 5. Data: 2009-03-26 19:12:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:08, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Jeśli na poważnie to płać raty dalej, nie podpisuj żadnych aneksów i tyle.
    > Wypełniaj warunki umowy i tyle, nie będą mieli łatwo.
    >
    > mz

    To im wypowiedzą umowę, wystawią BTE i będą się bujac przez całe lata
    przed sądem. To qrestwo, ale duży może więcej.

  • 6. Data: 2009-03-26 19:17:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > To im wypowiedzą umowę, wystawią BTE i będą się bujac przez całe lata
    > przed sądem. To qrestwo, ale duży może więcej.

    Chyba nie tak szybko. Na razie obowiązuje obie strony umowa. Klient może nie
    widzieć powodów do jej zmiany. Jeżli bank za powód uważa to, że
    zabezpieczenie nie pokrywa bieżącej wartości kredytu (i taki powód jest
    explicite zawarty w umowie) niech przedstawi aktualną wycenę tej
    nieruchomości wykonaną na własny koszt naturalnie. Co dalej będziemy się
    zastanawiać jak przedstawi.

  • 7. Data: 2009-03-26 19:30:10
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:17, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > explicite zawarty w umowie) niech przedstawi aktualną wycenę tej
    > nieruchomości wykonaną na własny koszt naturalnie. Co dalej będziemy się

    Masz rację, ja jednak boję się, że w tej sytuacji bank zacznie
    majstrować wokół zdolności kredytowej, żeby użyc ewentualnie art. 75
    pr. bank. Nie ufam bankom, zwłaszcza PolBankom.

  • 8. Data: 2009-03-26 19:36:11
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    p...@w...pl pisze:
> [...]
    > cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
    > bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował

    Może coś wywalczą:
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=050985F3-F9
    03-4ECD-95EC-EB0CA771AEFD

    Pozdrawiam i powodzenia

  • 9. Data: 2009-03-26 19:38:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Masz rację, ja jednak boję się, że w tej sytuacji bank zacznie
    > majstrować wokół zdolności kredytowej, żeby użyc ewentualnie art. 75
    > pr. bank. Nie ufam bankom, zwłaszcza PolBankom.

    Wydaje mi się, że będzie tylu łosi, którzy podpiszą te niekorzystne aneksy,
    że tym którzy się postawią bank wcześniej czy później "odpuści". Dodatkowo
    przeciętnie rzecz biorąc każda splacona rata poprawia stosunek bieżącej
    wartości nieruchomości do pozostałej kwoty kredytu (abstrahując od zawirowań
    kursowych), czyli poprawia pozycję kredytobiorcy.

  • 10. Data: 2009-03-26 20:00:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:38, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > wartości nieruchomości do pozostałej kwoty kredytu (abstrahując od zawirowań
    > kursowych), czyli poprawia pozycję kredytobiorcy.

    Tys prowda, jak mawiał nieodżałowany Pyzdra. Szkoda, że nie można
    zerknąć w draft takiej umowy, moglibyśmy sobie trochę bardziej
    konstruktywnie podywagować.