  • 21. Data: 2009-10-15 08:36:21
    Temat: Re: ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 10:16:25 +0200, Rafał napisał(a):

    > Tak. Szczegółów już nie pamiętam, ale chyba blokadę na te środki
    > zrobili.

    Jeżeli tak było, to jest to klasyczny przykład, dlaczego nie należy mieć
    ROR i kk w jednym banku.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2009-10-15 11:46:25
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Rafał pisze:
    > Tak. Szczegółów już nie pamiętam, ale chyba blokadę na te środki zrobili.

    Zle napisalem. Nie blokade na koncie, tylko na karcie.

    --
    Raf

  • 23. Data: 2009-10-15 15:36:29
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 13 Paź, 22:08, Michal <m...@n...org> wrote:

    > Przewinęła się wiele razy opinia, że ROR + KK w jednym banku to zły
    > pomysł (lub też bardzo zły i niedopuszczalny). Dlaczego?
    To chyba bardziej zależy od trybu reklamacji w danym banku.
    Ja bym powiedział, że KK i karta debetowa z tej samej organizacji to
    zły pomysł. Jeśli Visa nawali to wtedy płacę MC (czy odwrotnie).

  • 24. Data: 2009-10-15 18:55:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Jeżeli tak było, to jest to klasyczny przykład, dlaczego nie należy mieć
    > ROR i kk w jednym banku.

    Nie, to raczej dowod, ze nalezy placic KK (z odpowiednim limitem).
    Karta debit mialaby blokade na srodkach klienta, po uznaniu reklamacji
    bank zgodnie z prawem powinien zaplacic odsetki ustawowe.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-10-18 13:30:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" hb4uo7$6t8$...@n...onet.pl

    > Lepiej mieć jakiś "zapasowy" rachunek, a na nim środki. Chyba nie ma takiej osoby,
    która wszystkie pieniądze trzyma w jednym banku
    > (pomijam osoby, które nie mają czego trzymać) ?

    Jak miałem debet, który mógł nagle zamienić się w wierzytelność postawioną
    w stan wymagalności, część pieniędzy trzymałem w domu, w szufladzie kuchennej
    szafki... :)

    > Poza tym trzeba mieć ogromnego pecha aby dać sobie wyczyścić całą KK (są przecież
    jakieś limity itp.), dodatkowo karta taka musi
    > być w bardzo kiepskim banku.

    W Mille te limity są smutne. Na przykład można dać 3000 z bankomatu i 10000 w
    sklepach...
    Albo skasować kartę... Pośrednio ponoć nie można.

    innym

    > To nie ulega wątpliwości.

    Też tak uważam.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2009-10-18 13:34:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Nie, to raczej dowod, ze nalezy placic KK (z odpowiednim limitem).
    > Karta debit mialaby blokade na srodkach klienta, po uznaniu reklamacji
    > bank zgodnie z prawem powinien zaplacic odsetki ustawowe.

    IMO powinna być jakaś instytucja nadzorująca pracę banków
    i likwidująca :) te banki, które po rozpatrzeniu takiej
    reklamacji nie zapłaciłyby odsetek ustawowych klientowi.
    Wiem -- marzenie ściętej głowy...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2009-10-18 13:39:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbf5go$6c9$...@i...gazeta.pl...

    > IMO powinna być jakaś instytucja nadzorująca pracę banków
    > i likwidująca :) te banki, które po rozpatrzeniu takiej
    > reklamacji nie zapłaciłyby odsetek ustawowych klientowi.
    > Wiem -- marzenie ściętej głowy...

    Kononowicz może by coś takiego wprowadził.

  • 28. Data: 2009-10-18 14:09:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hbf5ie$r06$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Kononowicz może by coś takiego wprowadził.

    0. Odsetki ustawowe czy odszkodowania w ogóle?
    Ponoć i jedno, i drugie funkcjonuje.

    1. Kto to jest ten Konowicz? Kojarzę z Korwinem.
    Też jakiś polityk? A może finansista lub prawnik? :)

    Ja nie mieszam się do polityki. Powiedziałem (i napisałem) że
    zignoruję każdego polityka, który nie wypowie (wzorem Ratzingera
    stającego się Benedyktem XVI) słów w mojej obronie. Do tego czasu
    wolę raczej posłuchać Kaczmarskiego:

    [..]
    A ty siej. A nuż coś wyrośnie.
    A ty -- to co wyrośnie -- zbieraj.
    A ty czcij -- co żyje radośnie
    A ty szanuj to co umiera...
    [..]

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-10-18 16:53:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Michal <m...@n...org> wrote:

    > Nawet mi nie przyszło do głowy. To może przedzwonię i zamówię PZ...
    > Pobierają w Citibanku jakąś opłatę za to?

    mbank pobiera 1zl/miesiac niezaleznie ile PZ bedziesz miał. Działa,
    problem taki, że musisz mieć pieniądze na ekoncie, które jest słabo
    oprocentowane.

    a.