  • 1. Data: 2003-05-08 21:28:16
    Temat: ROR w Inteligo
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy mi sie wydaje czy przybyla kolejna kolumna w "Stan Twoich rachunkow" -
    - Typ rachunku. Dla konta indywidualnego jest tam
    Rachunek Oszczędnościowo Rozliczeniowy a dla Rachunek Bieżący.

    Marcin

  • 2. Data: 2003-05-09 05:45:59
    Temat: Re: ROR w Inteligo
    Od: "Krzysiek" <t...@o...pl>

    > Czy mi sie wydaje czy przybyla kolejna kolumna w "Stan Twoich rachunkow" -
    > - Typ rachunku. Dla konta indywidualnego jest tam
    > Rachunek Oszczędnościowo Rozliczeniowy a dla Rachunek Bieżący.

    Wszystko dlatego, że Inteligo wprowadziło lokaty o fatalnym oprocentowaniu
    zresztą...

    Pozdrawiam
    Krzysiek