  • 11. Data: 2005-05-11 10:03:28
    Temat: Re: RSS w MultiBanku!
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:d5sktc$3p9$1@news.elsat.net.pl...
    > Czy o każdej pierdółce trzeba wrzeszczeć w aktualnościach i materiałach
    > prasowych?

    Dobrze, dobrze - bo dyskusja się robi zaplątana :) Dobrze, że piszą o
    bankomatach i podają link do logowania się do serwisu WWW. Bo inaczej trzeba
    by na bankomaty i do logowania też wpadać "przypadkiem" :)))))))))

    > Poza tym. Co tu jest do testowania? Jest uruchomione na oficjalnej
    > stronie i działa. Proste jak budowa cepa.

    Hmmm - przecież tam są regularne zwałki. Mam ten kanał od kilku miesięcy i
    czasem dzieją się rzeczy "dziwne" - musi coś testują.

    > Rozumiem, że jeżeli bank wprowadzi jakieś drobne udogodnienie na
    > przykład w serwisie transakcyjnym, to dla Ciebie nie będzie ono istnieć
    > (przepraszam, będzie istnieć w formie testowej), póki nie roztrąbi tego
    > marketing? Ja wiem, ze marketing rządzi światem, ale bez przesady, błagam.

    Jeśli trzeba by na to trafić przypadkiem to tak. Nie mówię to o marketingu -
    ale o informacji. Jeśli np gazeta.pl uruchomiła by RSSy i nie dała o tym
    ŻADNYCH informacji to dla mnie tak jak by tej usługi nie miała. Jeśli w
    serwisie transakcyjnym ktoś wprowadzi fajną funkcjonalność ALE trzeba będzie
    ręcznie wpisać adres tej strony albo użyć przeglądarki A i B a nie C i D -
    to to nie jest żadna oficjalna usługa.

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2005-05-11 10:05:08
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    Nie rozumiem. To chyba nie ich wina, że część użytkowników używa takiego
    padła
    jak IE, które nie jest w stanie samo zidentyfikować czegoś tak banalnego jak
    RSS?

    Jeżeli coś nie działa w IE, reklamuj pod HotLine MS...

    ===
    A Ty co żeś tak z tym IE wyskoczył - kompleksy jakieś? ;) Spróbuj znaleźć
    ten kanał w Mozilli :)
    Poza tym - pokaż mi STANDARD na informowanie o kanale RSS. To co obsługuje
    Firefox i Opera to dodatek. Trudno uznać, że IE i Mozilla nie trzymają
    standardu. Zatem - pytanie - co mam reklamować? Tylko proszę o rzeczową
    odpowiedź :)

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2005-05-11 10:06:35
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 11:53:33 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie rozumiem. To chyba nie ich wina, że część użytkowników używa takiego padła
    > jak IE, które nie jest w stanie samo zidentyfikować czegoś tak banalnego jak
    > RSS?

    hola, hola. RSS nijak nie jest zwizane z przegladarka. To, ze akurat
    niektore z nich maja zintegrowany czytnik RSS jest tak samo dobrowolne jak
    dodanie obsługi WAPu do opery.
    Do RSS sa oddzielne czytniki i ktos uzywajacy IE powinien moc ze stron www
    banku dowiedziec sie, jak moze korzystac z RSSow w innym programie
    Do tego informacja np. w FF, ze strona obsluguje RSS jest malo widoczna i
    ja np. rzadko zagladam w ten kacik ekranu ale to zupelnie inna bajka

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 14. Data: 2005-05-11 11:24:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...wytnij.info> wrote:

    > Nieprawda. Skoro jest i działa na oficjalnej stronie, więc jest i
    > działa. Widocznie ktoś uznał, że nie ma się czym chwalić.

    Troche to naciagana teoria.

    > Powtarzam - skoro coś jest na oficjalnej stronie, znaczy, że jest oficjalne.

    A ja sie nie zgodze. Nie zostalo oficjalnie ogloszone, czyli nie zostalo
    oficjalnie uruchomione. Masz gdziesz linki na stronie Inteligo kierujace do
    RSS-a?

    > Czy o każdej pierdółce trzeba wrzeszczeć w aktualnościach i materiałach
    > prasowych?

    Naduzywasz slowa 'wrzeszczec'. Strony bankow sa z reguly wlasnie od tego aby
    informowac o nowych produktach i funkcjonalnosciach.

    > Poza tym. Co tu jest do testowania? Jest uruchomione na oficjalnej
    > stronie i działa. Proste jak budowa cepa.

    I jeszcze 'oficjalna strona'.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 15. Data: 2005-05-11 11:38:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 May 2005 12:05:08 +0200, w <d5slcn$lpv$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

> [...]
    >
    > ===
    > A Ty co żeś tak z tym IE wyskoczył - kompleksy jakieś? ;)

    W stosunku do IE? Bynajmniej, musiałbym mieć więc także kompleksy na punkcie
    niemania 126p :P

    > Spróbuj znaleźć
    > ten kanał w Mozilli :)

    Nie przepadam, wolę FF, a najbardziej Operę.

> [...]
    > Firefox i Opera to dodatek. Trudno uznać, że IE i Mozilla nie trzymają
    > standardu. Zatem - pytanie - co mam reklamować? Tylko proszę o rzeczową

    To zgłoś postulat ograniczonej funkcjonalności :) Chociaż problem moża sam się
    rozwiązać -- IE7 ma powstać na bazie Mozilli. A reklamować możesz twój czytnik
    newsów i jego "cytatowanie bez znaku cycata".

  • 16. Data: 2005-05-11 12:09:55
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    Nie przepadam, wolę FF, a najbardziej Operę.
    ===
    Każdy woli co woli - prawda? BTW - mnie Opera rozczarowała. Przede wszystkim
    klientem pocztowym, po drugie - strasznie obciąża system. Po fali
    miesięcznej fascynacji wróciłem do Mozilli :)

> [...]
    > odpowiedź :)

    To zgłoś postulat ograniczonej funkcjonalności :)
    Ale mnie to naprawdę zwisa. Do czytania RSSów ma FeedDemona - to się dopiero
    nazywa narzędzie do RSSów - zdecydowanie warte swojej ceny.
    Dla mnie jako użytkownika Mozilii i FeedDemona, Inteligo NIE UDOSTĘPNIA
    RSSów skoro nie raczy mnie o tym w ŻADEN sposób poinformować.

[...]
    Radosław Popławski jak mniemam? Legenda upierdliwości usenetu... ;) Łezka
    się w oku kręci jak przypomnę sobie Twoje wątki z Trzypionem, np:
    http://tinyurl.com/7kfvv
    ;)

    pzdr
    topjes

  • 17. Data: 2005-05-11 12:39:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 May 2005 14:09:55 +0200, w <d5ssmn$3d$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > Łezka
    > się w oku kręci jak przypomnę sobie Twoje wątki z Trzypionem, np:
    > http://tinyurl.com/7kfvv
    > ;)

    Jakiś słaby wątek wyszperałeś, na przyszłość musisz się bardziej starać, aby
    się podlizać ;p.

  • 18. Data: 2005-05-11 12:45:35
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > ;)

    Jakiś słaby wątek wyszperałeś, na przyszłość musisz się bardziej starać, aby

    Podlizać? Ha! Gdybyś wiedział kto się kryje za pseudonimem topjes ;P

    pzdr
    topjes

  • 19. Data: 2005-05-11 20:13:34
    Temat: MEGA^ROTFL !!!!
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    http://www.multibank.pl/rss/;jsessionid=ZEZVWWEDGOCE
    FQFIAJOCFEQ?skad=rss
    Chcesz być na bieżąco z informacjami:
    a.. wyłączeniach systemu?

    buehehehe :))))))))))))))

  • 20. Data: 2005-05-12 10:17:12
    Temat: Re: MEGA^ROTFL !!!!
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:d5tp03$8sk$1@news.onet.pl...
    > http://www.multibank.pl/rss/;jsessionid=ZEZVWWEDGOCE
    FQFIAJOCFEQ?skad=rss
    > Chcesz być na bieżąco z informacjami:
    > a.. wyłączeniach systemu?
    >
    > buehehehe :))))))))))))))

    To jest tak samo zabawne jak wiadomość o tym, że się właśnie zachorowało na
    raka ;) też można nie mówić. Jak mają to żelaztwo wyłączać to ja już wolę
    wiedzieć z wyprzedzeniem w wygodny sposób. Bo przecież i tak wyłączą :)

    pzdr
    topjes