  • 21. Data: 2010-04-03 19:45:46
    Temat: Re: Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Reasumując : w Alior zaoszczędzę 167,5 PLN, w BZWZBK 204 PLN
    > (z bonusami jest to kolejno 267,5 PLN oraz 304 PLN),
    > (przy rezygnacji z KK, a więc skupieniu się na zysku w jednym roku jest to
    > kolejno 342,5 PLN oraz 304 PLN).
    >
    > Innymi słowy : obydwie oferty zapewniają ok. 25 PLN zysku miesięcznie. A
    > podobno bankowość w Polsce jest droga :)

    Dla mnie jest odmiennie-KK silver Alior z 1% cashback- wydatki srednio ok.
    1500zl/mies-zwrot 15zl oraz ok 5zl- procenty z EB od tej sumy. Przy tych
    obrotach >15tys rocznie KK- darmowa.
    Wyplaty z bankomatow przez DBnet- juz przy jednej wyplacie z bankomatu
    koszty sa zerowe za karte- nie utrzymuje duzego salda do wyplaty takze,
    stracone zyski w stosunku do innych kont oprocentowanych nie przekraczaja
    1zl/mies.
    Przelewy zewn. darmowe z EB, Alior lub DB.

  • 22. Data: 2010-04-03 20:06:34
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > Skoro karta umożliwia płatności via internet i nie napisano, że od
    > takich zwrot nie przysługuje to należy rozumieć, że zwrot się należy.

    Nie rozumiem co ma przelew internetowy do płatności kartą.

    Marcin

  • 23. Data: 2010-04-03 21:26:02
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    ?

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 24. Data: 2010-04-03 21:26:56
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > interesujace no nie? dla tednej karty 3D secure nie jest obowiazkowe, ale
    > dla drugiej tak...

    no wlasnie dziwne, juz kiedys na grupie pisałem, kiedy mnie przymuszono do
    wlaczenia tego w wydajesz i zarabiasz
    bo ja glownie przez net uzywam karty

  • 25. Data: 2010-04-03 21:41:15
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    smint pisze:

    > Nie rozumiem co ma przelew internetowy do płatności kartą.

    Raczej nie rozumiesz, że w internecie oprócz przelewem można (i jest to
    znacznie powszechniejsza metoda) płacić kartą właśnie.

  • 26. Data: 2010-04-04 14:07:47
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > Raczej nie rozumiesz, że w internecie oprócz przelewem można (i jest to
    > znacznie powszechniejsza metoda) płacić kartą właśnie.

    bez terminala?

  • 27. Data: 2010-04-04 14:49:32
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    smint pisze:

    > bez terminala?

    Ano. Pierwsze dwa wyniki z gógla:
    http://www.money.pl/banki/poradniki/artykul/bezpiecz
    ne;zakupy;w;internecie,197,0,153285.html
    http://www.sklepy24.pl/zakupy/platnosci_online/sklep
    /internetowy

  • 28. Data: 2010-04-04 17:07:21
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > Ano. Pierwsze dwa wyniki z gógla:
    > http://www.money.pl/banki/poradniki/artykul/bezpiecz
    ne;zakupy;w;internecie,197,0,153285.html
    > http://www.sklepy24.pl/zakupy/platnosci_online/sklep
    /internetowy

    Tak, widziałem.

    Czyli ta karta jest jest wypukła?

  • 29. Data: 2010-04-04 17:59:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-04 19:07, smint pisze:
    > Czyli ta karta jest jest wypukła?

    Pewnie nie. Wypukłość karty nie jest czynnikiem decydującym o możliwości
    płacenia daną kartą w internecie (bez fizycznej obecności w terminalu).

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2010-04-04 18:20:10
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > Pewnie nie. Wypukłość karty nie jest czynnikiem decydującym o możliwości
    > płacenia daną kartą w internecie (bez fizycznej obecności w terminalu).

    W istocie jest płaska, jak i większość debetowych.