  • 11. Data: 2011-11-21 21:23:33
    Temat: Re: Rachunek bankowy bez opłat jak kiedyś eKonto w Mbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ....by interfejs webowy lepiej dzialal i byl przyjemniejszy, i zeby
    > regulaminy byly bardziej precyzyjne

    a co masz nieprzyjaznego w regulaminie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-11-21 21:52:20
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości
    On Mon, 21 Nov 2011 14:30:17 +0100, Kris <k...@w...pl> wrote:

    > Zainwestuj więc 2zł miesięcznie w córkę;)

    to zostaje konto skarbonkowe w GetinOnline. Rachunek, karta i
    wszystkie bankomaty za darmo,

    Podobnie w Idea, oraz DB - tam wymagana 1 op. kartą
    Ja "przenioslem" mloda do DB
    - przy okazji glosno gadajaca wpadła gratisowo ;)

  • 13. Data: 2011-11-21 21:55:44
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > fakt, ale złe nie są ;-)

    Da sie zyc, przy okazjonalnym uzywaniu
    Idea chyba mniej dociazona niz gol i zwawiej chodzi
    no i do czynnika bialkowego latwiej sie dodzwonic ;)

  • 14. Data: 2011-11-22 06:30:16
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-11-2011 11:46, maxknowledge rzecze:

    > jaki bank oferuje proste rachunki z kartą płatniczą bez prowizji za
    > prowadzenie i kartę płatniczą, jak mBank, przed 01.10.2011? W tej

    Getin Online (swobodne). Jakość adekwatna do ceny ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 15. Data: 2012-01-20 01:47:14
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 22 Lis 2011, 07:30, Dominik & Co
    <d...@c...invalid> wrote:

    > Getin Online (swobodne). Jakość adekwatna do ceny ;-)

    Widzę, że z powrotem do łask wracają internetowe konta, bezpłatne we
    wszystkim... Skok Stefczyka doszedł.. konto od 16 do 25lat za darmo, z
    kartą.