  • 1. Data: 2010-01-12 19:36:26
    Temat: Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
    Od: z...@o...pl

    Osoba z rodziny zwróciła sie do mnie jako do osoby obeznanej
    z polską bankowością z prośbą o poradę co do wyboru banku

    Rachunek bankowy osobisty ma być używany przez osobę
    NIE KORZYSTAJĄCĄ z internetu, wymogi do rachunku osobistego:

    - będzie wpływać wynagrodzenie, które użytkownik ma kartą
    wypłacać w jednym z bankomatów: BGŻ, BZWBK, eCard, PKOBP,

    - conajmniej jeden z ww. bankomatów ma być bezprowizyjny

    - NISKA suma opłat za karte bankomatową i prowadzenie rachunku

    - najważniejsze: NA WYDRUKU z bankomatu, bankomat ma drukować
    środki dostępne na rachunku po dokonaniu wypłaty (ile zostało)

    - dostęp telefoniczny, internetowy, placówki bankowe: zbędne.

    Jaki rachunek spełnia te wymogi? Wydruk salda jest najważniejszy!

    Myślałem że Inteligo, bo pamiętałem, że PKOBP marmurkowe drukuje
    saldo, ale kicha, Inteligo jest mniej inteligentne od marmurka i
    ukrywa informację o saldzie i wolnych środkach

    na razie najbliższe zadanym kryteriom wydają mi sie:

    niezły jest Lukas e-konto (ale bez pro) zero za prowadzenie,
    2zl za karte, wydruki i bezprowizyjne wypłaty z BZWBK - czy coś
    się zmieniło odkąd 6 mies. temu przestałem używać konta w lukasie?

    niezły wydaje sie także BGŻ plan internetowy: wydruki salda
    i bezprowizyjne wypłaty z bankomatu bgż konto 1zł karta 3zł
    plus chyba jakies przymuszanie do płacenia debetówką w sklepach

    może bzwbk z kartą payback allegro? (ostatecznie osoba ta da się
    namówić na założenie zbędnego jej konta allegro, zamówienie karty
    przez net itd. i podpisanie umowy w placówce bankowej bzwbk),

    ale czy jest sens "aż tak kombinować"? (pamiętajmy: chodzi o seniora
    internet to domena szamanów i czarowników, on się nie zna, itd.itp.)

    czy ktoś z kolegów i koleżanek ma lepsze propozycje?
    sam nie poradzę z odpowiedzią, bo rozłozyło mnie na lopatki
    kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

  • 2. Data: 2010-01-12 19:40:50
    Temat: Re: Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

    Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-01-12 19:51:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 20:36:26 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
    napisał(a):

    > Osoba z rodziny zwróciła sie do mnie jako do osoby obeznanej z polską
    > bankowością z prośbą o poradę co do wyboru banku

    Może dbnet, tylko ja nigdy nie drukuje, więc nie wiem czy jest saldo
    pokazane po wypłacie. Sprawdzę przy okazji, albo może ktoś prędzej coś
    powie w temacie.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-12 19:53:31
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    W dniu 2010-01-12 20:40, *J_K_K* napisał(a) co następuje:

    > Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

    Kredyt Bank też drukuje. Najtańszy też nie jest bo rachunek 6,99 w
    najtańszej opcji + 2,00 za kartę do bankomatu (wydawana od ręki).
    Bezprowizyjne wypłaty w bankomatach BGŻ, BPS, Euronetu i Cash4You

    --
    *Gniewomir*
    Dziewczyna łatwa do zdobycia może być trudna do zniesienia

  • 5. Data: 2010-01-12 19:54:44
    Od: z...@o...pl

    > Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

    PEKAO żubry odpada, bankomat koło domu należy
    do pkobp z kropką.

  • 6. Data: 2010-01-12 20:04:22
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > czy ktoś z kolegów i koleżanek ma lepsze propozycje?
    > sam nie poradzę z odpowiedzią, bo rozłozyło mnie na lopatki
    > kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

    Zapytaj sie z jakich bankomatow najchetniej beda korzystac - bo taka
    informacjac na wydrukach jest np w BZWBK, Nordei, byla w dawnym BPH -
    ale za kazdym razem w bankomatach WLASNYCH aie we wszystkich
    bezprowizyjnych danego banku, obejmujacych rowniez np. Euronet.

  • 7. Data: 2010-01-12 20:13:06
    Od: z...@o...pl

    > Zapytaj sie z jakich bankomatow najchetniej beda korzystac

    kolejność wg ważności:
    1) BGŻ 2)PKOBP 3)BPS 4)BZWBK 5)ECARD

  • 8. Data: 2010-01-12 20:21:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:13:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
    napisał(a):

    > kolejność wg ważności:
    > 1) BGŻ 2)PKOBP 3)BPS 4)BZWBK 5)ECARD

    Z tymi wydrukami salda, to może być z dużym prawdopodobieństwem tak, że
    przede wszystkim są w bankomatach własnych danego banku, więc sprawdzaj
    według listy, którą podałeś.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-01-12 20:41:29
    Od: z...@o...pl

    > Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:13:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
    > napisaĹ&#65533;(a):

    parafrazując klasyka :) na mojej krótkiej liscie
    banków do wykończenia figurują:

    pkobp marmurkowe: odpada (drożyzna)
    pkobp inteligo: odpada (brak wydruku)
    ecard: nie jest bankiem

    bps: nie wiem, jak się sprawy mają

    bzwbk: bardzo niedoskonałe ale może być

    lukas w bankomacie bzwbk: niedoskonałe ale może być
    bgż: nawet fajne ale w dalszym ciągu niedoskonałe

    na razie wygrywa bgż internetowy plan

  • 10. Data: 2010-01-12 20:50:35
    Od: z...@o...pl

    > lukas w bankomacie bzwbk: niedoskonałe ale może być

    najbardziej ciekawią mnie takie właśnie osobliwe przypadki
    bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
    i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane