  • 11. Data: 2010-01-12 21:12:42
    Temat: Re: Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał:

    > najbardziej ciekawią mnie takie właśnie osobliwe przypadki
    > bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
    > i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

    Ale Lukas nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK i
    Euronet. Można sobie też zamówić smsy z saldem za 30 gr/sztuka bodajże -
    o ile nie wybiera się kasy za często.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 12. Data: 2010-01-12 21:41:32
    Od: z...@o...pl

    > Ale Lukas nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK

    no właśnie. A może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
    który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK" lub
    który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

  • 13. Data: 2010-01-12 22:17:45
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > najbardziej ciekawią mnie takie właśnie osobliwe przypadki
    > bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
    > i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

    Nie są? A ja zawsze myślałem, że BZWBK obsługuje karty Lukasa.

    Podobnie jest z Inteligo. Ich karty chyba nadal obsługuje Euronet. W
    bankomatach Euronetu można sobie sprawdzać saldo, drukować wyciągi, zmieniać
    PIN-y... ale prowizja za wypłatę - 4,50 zł.

  • 14. Data: 2010-01-12 22:41:00
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > no właśnie. A może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
    > który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK" lub
    > który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

    Moze ktos z Banku Pocztowego sie wypowie - poprzednio mieli bezplatne
    wyplaty z bankomatow pko bp - moze pozostalo (jesli bylo) podawanie
    salda w tych bankomatach?

  • 15. Data: 2010-01-12 23:00:57
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał:

    > może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
    > który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK"
    > lub który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

    To ja też poproszę. BGŻta mam najbliżej domu.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 16. Data: 2010-01-13 08:02:21
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > Może dbnet, tylko ja nigdy nie drukuje, więc nie wiem czy jest saldo
    > pokazane po wypłacie. Sprawdzę przy okazji, albo może ktoś prędzej coś
    > powie w temacie.

    bankomaty db nie drukuja salda przy wyplacie z karty powiazanej
    z kontem dbnet, ale osobna transakcja mozna sobie beplatnie w natywnym
    bankomacie sprawdzic, lub za 1pln w pozostalych.

  • 17. Data: 2010-01-13 08:38:38
    Od: Wwieslaw <j...@g...com>

    On 12 Sty, 22:41, z...@o...pl wrote:

    > no właśnie. A może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
    > który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK" lub
    > który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

    Nordea ma wlasne, ale agentem rozliczeniowym czy czyms takiem ich kart
    jest BZWBK i z tego co pamietam bankomaty BZWBK drukuja saldo konta w
    Nordei. Moze ktos ma swiezy wydrukz WBK i potwierdzi, bo ja
    najczesciej wyplacam w Millenium i Pekao, kotre nie podaja salda przy
    karcie Nordei.

    Wieslaw

  • 18. Data: 2010-01-13 19:58:23
    Od: z...@o...pl

    > Nie są? A ja zawsze myślałem, że BZWBK obsługuje karty Lukasa.
    > Podobnie jest z Inteligo. Ich karty chyba nadal obsługuje Euronet.

    nieprecyzyjnie sie wyraziłem.... Chodziło mi o to, że BZWBK i LukasBank
    nie tworzą jednej wspólnej grupy kapitałowej ani Lukas nie jest częścią
    BZWBK w takim sensie jak Inteligo jest częścią PKOBP a Multi częścią BRE

  • 19. Data: 2010-01-14 18:46:40
    Od: z...@o...pl

    > To ja też poproszę. BGŻta mam najbliżej domu.

    tak sobie myślę, że trzeba przyjrzeć sie ofercie BPS SA
    oraz odrębnie ofercie BS zrzeszonych w tymże BPS-ie.

    napewno BPS ma umowę o bezprowizyjności wypłat z BGŻ
    ale czy ich system ma obsługe wydruków salda w BGŻ nie wiem

    moje informacje pochodzą z połowy grudnia. Jako facet nie-student
    nie-emeryt nie pytałem o żadne promocje dla kobiet, studentów, seniorów,
    ale nie wykluczam, że takowe promocje mogą być teraz lub w przyszłości

    z tego co wiem, BPS nie ma darmowego konta z darmową kartą W STANDARDZIE
    i dzisiaj napewno nie jest w stanie przebić cenowo planu internetowego BGŻ

    być może potrafi to jakiś BS zrzeszony w tymże BPS-ie

    może także taki BPS mieć jakąś ofertę specjalną dla studentów,
    dla kobiet, dla rencistów, dla jakiejś innej grupy albo i w standardzie.
    Każdy BS jest przeciez odrębną osobą prawną i ma możliwość
    prowadzenia własnej polityki taryfowo-opłatowej.