  • 1. Data: 2006-11-08 20:05:55
    Temat: Rachunek w EUR dla studenta
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    jako ze wykonuje zlecenia do Austrii, chcialbym
    założyć rachunek w EUR, zeby mogl dostawac przelewy
    z tegoż kraju. To będą kwoty rzędu kilkudziesięciu/kilkuset
    EUR raz na jakiś czas. Co możecie polecić jeśli chodzi
    o niskie koszta utrzymania i brak opłat za otrzymywanie
    przelewów z zagranicy? Chodzi mi o to, żeby po prostu konto
    było taką bazą na pieniądze z zagranicy, które wypłacałbym zaraz
    po otrzymaniu. Słyszałem ze rachunek w ING jest dobry.
    Co o nim sądzicie? Uzbierane EUR chciałbym wrzucić na jakąś lokate
    czy coś. Tu też licze na propozycje, jak dobrze zagospodarowac
    kwotami rzędu 500-2000EUR. Sorrki jesli pytanka są lamerskie,
    ale niedoswiadczony jestem bardzo. Jeśli sie powtarzam, prosze o linka
    do FAQ/archiwalnych postów.
    Z góry dzięki,
    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2006-11-08 20:13:49
    Temat: Re: Rachunek w EUR dla studenta
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:7012.00000169.455238a2@newsgate.onet.pl, *Piotrek* wrote:

> [...]
    > czy coś. Tu też licze na propozycje, jak dobrze zagospodarowac
    > kwotami rzędu 500-2000EUR. Sorrki jesli pytanka są lamerskie,

    Krotko. BWZBK do otrzymywania i jako podreczny rachunek bo darmowy. Potem
    ewentualnie wyplata i trzymanie na czyms oprocentowanym.

    > Jeśli sie powtarzam, prosze o linka
    > do FAQ/archiwalnych postów.

    Jesli sie powtarzasz, a tak zaiste jest, to twoim psim obowiazkiem jest
    samemu sprawdzic w archiwum grupy np na googlu, a nie zebysmy my na tacy ci
    przyniesli linki do watkow.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-11-08 20:18:37
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7012.00000169.455238a2@newsgate.onet.pl...

    Dla podanej strategii w polskich bankach raczej nie znajdziesz nic
    lepszego niz ING OKO. Środki będą pozostawać na rachunku, lokaty
    nie mają raczej sensu przy tak niewielkich kwotach. Obecne
    oprocentowanie tego OKO 2%. Jedna wypłata miesięcznie za darmo.
    Prowadzenie za darmo.

    marekz