  • 1. Data: 2010-06-04 16:46:56
    Temat: Rachunek w NBP
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy zwykłe przedsiębiorstwo może posiadać rachunek prowadzony przez NBP?
    Proszę popatrzeć na tę stronę w Allegro:
    http://allegro.pl/item1033702143.html (to nie jest reklama!)

  • 2. Data: 2010-06-04 16:49:26
    Temat: Re: Rachunek w NBP
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/faq/004.html

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-06-04 17:09:22
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.06.2010 18:49, Arek wrote:

    > http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/faq/004.html

    Dotarłem do Ustawy już wcześniej, ale sądziłem, że te "inne osoby
    prawne" to raczej chodziło o większy kaliber, przede wszystkim banki.
    Nie chce mi się wierzyć, że prezez NBP będzie decydował o tym, czy
    otworzyć rachunek dla księgarni, czy nie.

  • 4. Data: 2010-06-04 17:10:47
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Czy zwykłe przedsiębiorstwo może posiadać rachunek prowadzony przez NBP?
    > Proszę popatrzeć na tę stronę w Allegro: http://allegro.pl/item1033702143.html
    > (to nie jest reklama!)

    wg KIR nr rozliczeniowy 7999 9995 to Krajowa Społdzielcza Kasa
    Oszczędnościowo-Kredytowa w Sopocie

    GP

  • 5. Data: 2010-06-04 17:33:18
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.06.2010 19:10, ATZ Rzeszow wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    >
    > wg KIR nr rozliczeniowy 7999 9995 to Krajowa Społdzielcza Kasa
    > Oszczędnościowo-Kredytowa w Sopocie

    Racja. Sprawdzałem w wykazie BK i BS na
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/banki_w_polsce/ewiden
    cja/ewidencja.html
    ale nie znalazłem tego numer, stąd moje pytanie. Nie wiedziałem, że na
    stronie KIR jest wyszukiwarka. Dziwne, że spis na stronie NBP jest różny
    od tego z KIR.
    Poza tym NBP ma numer rozliczeniowy rozpoczynający się od 1010.

  • 6. Data: 2010-06-04 19:02:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 04.06.2010 19:10, ATZ Rzeszow wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    >
    > wg KIR nr rozliczeniowy 7999 9995 to Krajowa Społdzielcza Kasa
    > Oszczędnościowo-Kredytowa w Sopocie

    Niemniej jednak banki mowia ze jest to:

    Narodowy Bank Polski, Krajowa Społdzielcza Kasa
    Oszczędnościowo-Kredytowa w Sopocie

    --
    Tomasz Chmielewski

  • 7. Data: 2010-06-04 19:40:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.06.2010 21:02, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Niemniej jednak banki mowia ze jest to:
    >
    > Narodowy Bank Polski, Krajowa Społdzielcza Kasa
    > Oszczędnościowo-Kredytowa w Sopocie

    Które banki? W Eurobanku wypisało KSKOK o./Spoto.

  • 8. Data: 2010-06-04 20:28:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 04.06.2010 21:40, XYZ wrote:

    > Które banki? W Eurobanku wypisało KSKOK o./Spoto.

    BRE / mBank.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-06-04 20:49:10
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > BRE / mBank.

    Jak sobie tak wpisali do bazy to pewnie tak mają .
    pozd as

  • 10. Data: 2010-06-04 21:40:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Czy zwykłe przedsiębiorstwo może posiadać rachunek prowadzony przez NBP?
    > Proszę popatrzeć na tę stronę w Allegro:

    To rachune e-skok.
    Którys ze SKOKów. Nie chce mi się teraz szukać który.

    Kris