  • 1. Data: 2004-09-15 11:33:43
    Temat: Rachunek walutowy w multibanku?
    Od: "Robert " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktoś z was zakładał taki rachunek w tym banku przez inernet lub w
    placówce banku? Jesli tak to powiedzcie jakie oplaty nalezy ujscic przy
    zakladaniu w obu przypadkach. Czy wystarczy miec tylko rachunek walutowy czy
    wpierw nalerzy zalorzyc konto zlotowkowe a potem dopiero rachunek walutowy.
    Jakie sa calokite koszty ktore musze poniesc przy zakladaiu w multi takiego
    rachunku
    Robert

  • 2. Data: 2004-09-15 11:39:19
    Temat: Re: Rachunek walutowy w multibanku?
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    > Czy ktoś z was zakładał taki rachunek w tym banku przez inernet lub w
    > placówce banku?

    w placówce - bo zależało mi na czasie żeby od razu móc używać

    >Jesli tak to powiedzcie jakie oplaty nalezy ujscic przy
    > zakladaniu w obu przypadkach.

    0 zł (sądzę że przez internet tak samo)

    >Czy wystarczy miec tylko rachunek walutowy czy
    > wpierw nalerzy zalorzyc konto zlotowkowe a potem dopiero rachunek
    walutowy.

    można mieć sam walutowy

    > Jakie sa calokite koszty ktore musze poniesc przy zakladaiu w multi
    takiego
    > rachunku

    jw 0, słownie zero złotych

  • 3. Data: 2004-09-15 12:39:22
    Od: "Robert " <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł <h...@g...pl> napisał(a):

    > w placówce - bo zależało mi na czasie żeby od razu móc używać

> [...]
    Dzieki
    a wiesz moze jakie sa koszty posiadania takiego rachunku?
    Koszt utrzymania?
    Koszt przelewu na inne konto w multi i do obcego banku(polskiego)?
    Koszt wyciagniecia gotówki z tego rachunku w placowce?
    Jakies inne nie wymienione wyzek koszty (ukryte)?
    Robert
    Robert

  • 4. Data: 2004-09-15 12:59:54
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    masz całą liste pytań - najsensowniej będzie poprostu wejść na strony
    multibanku i zapoznać sie z TOiP

  • 5. Data: 2004-09-16 08:06:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł <h...@g...pl> wrote:
    > masz całą liste pytań - najsensowniej będzie poprostu wejść na strony
    > multibanku i zapoznać sie z TOiP

    jedyna wada IMO jest potrzeba zglaszania wiekszej wyplaty waluty (czyli
    powyzej bodaj 500 dolarow)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-09-16 10:15:56
    Od: "Robert Śliwoń" <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł <h...@g...pl> napisał(a):

    > masz całą liste pytań - najsensowniej będzie poprostu wejść na strony
    > multibanku i zapoznać sie z TOiP

    praktycznie to niewiele jest na ich stronach o rachunkach walutowych (2
    strony i to takie ogolniki)
    zadnego cennika nie znalazlem dotyczcego tego rachunku
    jednak tzreba wybrac sie do nich osobiscie
    dzieki za pomoc
    Robert

  • 7. Data: 2004-09-16 12:53:10
    Od: <c...@W...gazeta.pl>