  • 1. Data: 2009-01-16 17:09:18
    Temat: Rachunek walutowy z bezpłatnymi przelewami zagr.
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Poszukuję rachunku walutowego dla firmy z bezpłatnymi przelewami w Euro.
    Do tej pory znalazłem jedynie w ofercie PeKaO rachunek - Pakiet Mój
    Biznes FX - jest tylko jedna opłata miesięczna 70zł.
    Czy ktoś może zna podobne oferty polskich banków?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-17 11:25:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    liliputek pisze:
> [...]
    > Biznes FX - jest tylko jedna opłata miesięczna 70zł.
    > Czy ktoś może zna podobne oferty polskich banków?

    Się reklamowało też HSBC z bezpłatnymi przelewami (ale chyba tylko przez
    pewien okres)

    --
    Pete