  • 11. Data: 2008-02-14 22:14:33
    Temat: Re: Rachunek z PLN, a zakupy w EUR ??? (BZWBK konto internetowe)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2008 14:49:40 +0100, Allegrowicz wrote:
    >wiem, ze mozna placic PayPalem, ale jak napisalem w gre wchodzi tylko
    >platnosc karta. nie mam problemow z platnosciami w polskich sklepach
    >(karta jest OK). problem w tym, ze rachunek mam (to tez juz pisalem) w
    >zlotowkach, a ceny w sklepie jak widzisz sa w euro. to chyba jest pewna
    >przeszkoda uniemozliwiajaca mi wziecie udzialu w transakcji, prawda?

    Jak juz placisz karta, to one sa niemalze z definicji
    "miedzynarodowe". Przynajmniej Visa.

    Bank przeliczy po niekorzystnym kursie, czasem po dwoch,
    sciagnie odpowiednia ilosc zlotowek.

    J.

  • 12. Data: 2008-02-14 22:24:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jak juz placisz karta, to one sa niemalze z definicji
    > "miedzynarodowe". Przynajmniej Visa.

    Mhm. Zwłaszca VE mBanku.

    > Bank przeliczy po niekorzystnym kursie, czasem po dwoch,
    > sciagnie odpowiednia ilosc zlotowek.

    Dlaczego "niekorzystnym"?

    KJ

  • 13. Data: 2008-02-15 07:21:03
    Od: RW <n...@l...spamu.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dlaczego "niekorzystnym"?
    Przecież bank po to daje Ci kartę, aby na niej zarabiać...

  • 14. Data: 2008-02-15 07:26:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RW <n...@l...spamu.pl> writes:

    > Przecież bank po to daje Ci kartę, aby na niej zarabiać...
    I?
    KJ

  • 15. Data: 2008-02-15 10:01:09
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dla odmiany kantory to instytucje charytatywne.
    JaC

    -----