  • 11. Data: 2012-05-21 22:08:36
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" napisał w wiadomości grup

    > Dziwne, jaki był taki jest, nie mówiąc o oprocentowaniu.
    > Widać same sknery co nic nie mają na kontach i chcą mieć wszystko za
    > darmo, obrót na konce 100zł poprzez płatność kartą, ludzie przecież to są
    > groszę i każdy wydaje dużo wiecej.

    > Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do
    > rozmów, przyjemność jest i miła obsługa.

    Faktycznie. To że w ciągu ostatniego roku limit obrotów na darmowych 5 ofert
    w eMaklerze został podniesiony z 200k na 400k kwartalnie to drobiazg, bo
    przecież targetem tego banku są obecnie klienci, którzy w miesiąc generują
    obrót co najmniej pól miliona i przypadkowo nie są równocześnie świadomi
    istnienia lepszych ofert maklerskich na rynku. To, że został zepsuty nawet
    daytrading, który i tak występował w nienajlepszej formie to także pikuś. FW
    przecież dodali, więc trzeba być wdzięcznym.

    O pogorszeniu oferty kartowej (popsuciu VP) i kredytowej napisałem już w
    innym wątku.

    Zresztą wstyd mi za to co napisałem. Przecież jak ktoś nie jest sknerą i
    Naprawdę Zarabia Na Rynku, to gdzieś powinien mieć te kilka stówek/tysięcy
    więcej prowizji rocznie, nie? ;-)

    Ebenezer

  • 12. Data: 2012-05-21 22:24:49
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Seba_Fan <s...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Zastanówcie się.

    To samo polecam Tobie, bo wyglądasz na typową "ofiarę" systemu bankowego.

    > Dziwne, jaki był taki jest, nie mówiąc o oprocentowaniu.

    Problem polega na tym, że dla mnie banki pełnią funkcję WYŁĄCZNIE (99,9%)
    depozytową, więc jest to dla mnie sprawa kluczowa.

    > Widać same sknery co nic nie mają na kontach i chcą mieć wszystko za darmo,
    > obrót na konce 100zł poprzez płatność kartą, ludzie przecież to są groszę i
    > każdy wydaje dużo wiecej.

    I to jest Twój problem nad którym się zastanów. To nie jakiś "derektor"
    sprzedaży w BRE będzie decydował o tym czy ja będę płacił kartami 100, 1000
    czy 1000000 złotych i ile będę za to płacił, dlatego wszystkie ich karty
    wywaliłem do koszta. Zresztą ja w sklepach płacę wyłącznie gotówką, a w
    internecie kredytówką, ale debetówki potrzebuję do awaryjnego wycofania
    depozytów, a mBank w takim przypadku chce za to comiesięczną prowizję, która
    mu się nie należy, bo to ja finansuje ich słupki dostarczając kapitał. No i
    życzę Ci żebyś kiedyś miał możliwość posknerzyć z takiego punktu widzenia.

    > Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów,
    > przyjemność jest i miła obsługa.

    mBank nie posiada jakiejkolwiek sensownej obsługi i żadnych korzystnych dla
    mnie usług. Poza tym spamuje mój telefon czego nienawidzę.

    > Jeśli nie ma obrotu na koncie ja jestem za wprowadzeniem opłat, bo co ma
    > bank z tego?

    Ja udzielam bankowi jedynie "pożyczki" w postaci depozytu i zapewniam Cię, że
    nie mam zamiaru za to zapłacić mu nawet jednego grosza. Niestety dla takich
    klientów mBank obecnie jest zbyteczny, finansuje jedynie moje zakupy na
    aukcjach z własnych pieniędzy, które mu oddaję po dwóch miesiącach.

  • 13. Data: 2012-05-21 22:33:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Seba_Fan napisał(a) :
    > Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów,
    > przyjemność jest i miła obsługa.

    To się teraz "swój pokój do rozmów" nazywa? Dawniej to "peep-show".
    MSPANC

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2012-05-22 08:02:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Widać same sknery co nic nie mają na kontach

    Pieniądze trzymać w banku? Dla tych paru groszy odsetek? W domu wszyscy
    zdrowi?

    > i chcą mieć wszystko za darmo

    Tak jak bank - nasze depozyty.

    > obrót na konce 100zł poprzez płatność kartą, ludzie przecież to są groszę i
    > każdy wydaje dużo wiecej.

    Inne banki dają mi jakieś korzyści za płacenie ich kartami.

    AK

  • 15. Data: 2012-05-22 11:35:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do
    > rozmów, przyjemność jest i miła obsługa.

    A po co komu pokój do rozmów i w ogóle po co chodzi do banku? Halo!
    Proszę Pana! To nie ta grupa ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-05-23 11:49:30
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" napisał w wiadomości grup

    Jakich rachunków bankowych używacie ?

    [...]

    1. Inteligo /poniemieckie/ - obecnie jako podstawowy z kartą debetową. Jak
    dla mnie popsuli sobie poważnie opinię po zeszłorocznej dwustopniowej
    migracji na nowe zasady. Najpierw zaproponowali coś jak brak oprocentowania
    środków za brak opłat, a w dwa miesiące po nieodwracalnej migracji dołożyli
    kilkuzłotową opłatę za nieużywaną kartę! Byłem poza Polską, to nieźle mnie
    wkurzyli. Teraz jestem czujny.
    2. Kredyt Bank /proszę się nie śmiać/ - oszczędnościowy rachunek walutowy.
    Wybrany kilka lat temu ze względu na brak opłat za brak minimalnych środków,
    do przerzutu zza granicy funtów. Podpadli ze dwa lata temu jak na święta
    chciałem wybrać chyba z tysiąc, a "pani" zaproponowała dostarczenie ich po
    nowym roku! Zakończyło się awanturą i wybraniem całej kasy - dostarczyli na
    wigilię. Do zamknięcia.
    3. Barclays UK - podstawowy przez parę lat, a teraz zapasowy. Prawie
    wszystko bez opłat, włącznie z kartą kredytową - brak TOiP! Mają swoje
    dziwactwa, ale do przełknięcia. Do zamknięcia przed wygaśnięciem kart.

    4. Paypal - założony na potrzeby zw. z eBay i do przerzutu "drobnych" między
    krajami.

    Paweł

  • 17. Data: 2012-05-25 22:03:35
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jpe8ah$gni$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > klientów mBank obecnie jest zbyteczny, finansuje jedynie moje zakupy na
    > aukcjach z własnych pieniędzy, które mu oddaję po dwóch miesiącach.

    Ja nikogo nie będę bronił, przecież jak masz duże depozyty to masz w banku
    indywidualne oprocentownie i usługi wiec w czym problem, no chyba, że ktoś
    ma depozyt 1000zł i krzyczy jak to bank na nim zarabia.

    Co do ofiar systemu bankowego, na szczęcie nigdy nie miałem dużych
    problemów.
    Choć raz dostałem karę w Mbanku za KK bo zapomniałem zapłacić parę groszy
    dokładnie parę groszy chyba 3gr i naliczyli mi 30zł wieć KK znalazła się w
    smietniku bo cieżkiej rozmowie przez telefon i nie zalatwienie przez Pani bo
    system nie daje jej takie możliwośći, oczywiście dalej chcą mi dać KK, ale
    jak wspominam o dawnej sytuacji to koniec rozmowy.

    Widocznie mbank ma dużo chętnych, skoro dobrze mu się wiedzie. Ci co mają
    kasę nie lokują w banku, ale gdzie indziej.
    Lepiej kup sobie dom w Portugali nad wodą, lepiej zrobisz :)

  • 18. Data: 2012-05-25 22:04:37
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Pieniądze trzymać w banku? Dla tych paru groszy odsetek? W domu wszyscy
    > zdrowi?

    Oczywiście, że nie!
    Ja nie trzymam.

  • 19. Data: 2012-05-25 22:05:35
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jpe8p4$hk1$1@inews.gazeta.pl...
    Seba_Fan napisał(a) :
> [...]
    > rozmów,
    > przyjemność jest i miła obsługa.

    To się teraz "swój pokój do rozmów" nazywa? Dawniej to "peep-show".

    dobrze wydane pięniądże i są z tego przyjemności, lubie Panie i lubię ich
    nagie ciała.

  • 20. Data: 2012-05-25 22:06:23
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich u?ywacie ?
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    > A po co komu pokój do rozmów i w ogóle po co chodzi do banku? Halo!
    > Proszę Pana! To nie ta grupa ;)
    >

    > --
    > xbartx

    A co sprawy inwestycyjne mam uzgadniać w tłumie, żeby słuchali!